יוני

• יצאתי בקיץ: 2016

• התקשר אלי בסקייפ

יונתן פורמן-לפין  (יוני)

שלום, אני יונתן פורמן לפין ...

עינבר ממן  (עינבר)

ואו מאיפה להתחיל??הלואהה, ...

קשת פרי טל

היי   אני קשת פרי-טל, ...

הילה סיטבון

וואוווווו בהחלט השבועיים הכי ...

שירי חסון  (שירי חסון)

היי, אני שירי חסון, בת 13 ...

הגר חיימוביץ'  (הגר)

היי אני הגר חיימוביץ, אני ...
שלום, אני יונתן פורמן לפין וברצוני לספר לכם על החוויה המטורפת שעברתי בשבועיים האחרונותSmileys.
אז ככה...
קמתי מוקדם בבוקר ואני ומשפחתי נסענו לכיוון שדה התעופה, הייתי נרגש ביותר כשהגענו למקום המפגש.
לאחר זמן מה נפרדנו מההורים בבכי ודמעותSmileys, והמשכנו בדרכנו. עוד לפני שעלינו לטיסה אנחנו התגבשנו ויצרנו חברים.
לאחר חמש שעות ארוכות של טיסה נחתנו.
ולאחר מכן נסענו באוטובוס עד לאוניברסיטת באת', החדרים היו מגניבים, נוחים ומספקיםSmileys. עשינו סיור באוניברסיטה והסבירו לנו x,y,z.
ותוך כדי למדנו את המזג האוויר באנגליה בקיץ - קר/גשוםSmileys שהוא ההפך ממזג האוויר בישראל- חם/שימשי (אבל זה לא נורא מכיוון שהיו לנו בגדים חמיםSmileys).
קמנו ליום שלמחרת ועשינו את המבחן שהיה אמור לקבוע את הרמה שלנו ושלשבץ אותנו לרמה המתאימה בלימודי האנגלית ולהגיד את האמת די התרגשתי ממנוSmileys.

לאחר ארוחת צהריים וערב שיחקנו בביג שף (משחק שבו צריך לחפש את המדריכים ללא מפה ורמזים). המשחק היה מאוד מהנה אך קשה ובגלל זה חזרנו לחדרים מותשים ועייפים.
שגרת היום(בדרך כלל) הייתה כך:
ארוחת בוקר,לימודים,ארוחת צהריים,פעילות צהריים,ארוחת ערב,פעילות ערב.
פעילות הערב הייתה רנדומלית או דיבור/ספורט או ביג שף.
כשהייתה הזדמנות ללכת לדיבור אז הלכתי לדיבור.
פעילות צהריים רכיבת סוסים/ספורט/ריקוד.
אני החלטתי ללכת לסוסיםSmileys.
ברכיבת סוסים אני הייתי במתחילים ובפעילות עצמה אנחנו למדנו את הצעדים הראשונים של רכיבת סוסים, עזרנו בנקיון של הסוסים והחווה בכלל, היה ממש כיף!
בלימודים היו איתנו כמה קבוצות: קבוצת איטלקים,ברזילאים,ספרדים,רוסים ועוד..
לקבוצה שאיתה הכי התחברנו היא האיטלקים ובעיקר לכמה ילדים מהקבוצה שאותם לא נשכח לעולם!Smileys
שדיברנו איתם שיחקנו איתם והם לימדו אותנו שני שירים מאוד פופלריים באיטליה (סופיה, אדימו קומנדרה) בפעילות הדיסקו היה ממש כיף עם האיטלקים מכיוון שהם היו נחמדים, חברותיים, ומלאים באנרגיה.
ביום שהם עזבו היינו עצובים מאוד אבל הבטחנו לשמור על קשרSmileys
מלבד שיגרת הימים הלכנו לטייל ולבלות בבאת',בלונדון,ובלונה פארק ושם היינו בטירת וינדזור, מחזמר הקוסם מארץ עוץ, מאדאם טוסו בביג בן ועוד עוד....
והחוויה לא הייתה מדהימה כמו שהיא הייתה בלי המדריכה הנהדרת שלנו עם הלב הזהב שלה שעזרה, תמכה ועברה לא מעט קשיים בשביל שלנו יהיה הכי טוב שבעולם,תודה!
לפני העזיבה עשינו מבחן נוסף כדי לבדוק את הרמה שלנו לאחר המבחן, ובטקס קבלת מבחנים ולמצטיינים תעודות וקיבלתי תעודה על הדיבור שלי וההשתדלות שלי במהלך הלימודים, הייתי מאושר עד הגגSmileys
 ביום העזיבה נשארנו ללילה לבן ועזבנו בצער רב את האוניברסיטה.
 ולאחר הטיסה לישראל נתתי חיבוק גדול לכולם ונפרדתי מהם.Smileys
לאחר השבועיים אני מרגיש שחלה השתפרות באנגלית שלי ועם הביטחון העצמי שלי בדיבור באנגלית.
אני רוצה להודות למדריכה שלי, לילדים שהיו איתי, למורים, למלווים  שלנו ולקמפוס לימודים בע"מ תודה על חוויה מדהימה ואני לעולם לא אשכח אותכם.