מיכאל

• מרכז: רויאל סקול
  • יצאתי בקיץ: 2016

מיכאל מיכאלי

קוראים לי מיכאל אני בן 13 ...

גל גורי

אז היי, קוראים לי ליה יאיר, ...

ליז בכר  (ליזי)

טוב, אז שמי ליז בכר ואני גרה ...

עינבר שנקר  (עינבר )

אז קוראים לי ליאן והשנה יצאתי ...

מאיה אופק  (מאיה)

היי, קוראים לי מאיה אופק ואני ...

שני מאור  (דולב)

קוראים לי שני ואני בת 14 מפתח ...

קוראים לי מיכאל אני בן 13 והשנה יצאתי לסאמר סקול באנגליה שהיה החוויה הכי טובה בחיים שלי!!!

אני אתחיל מההתחלה: את האמת שלא הבנתי למה כולם מתרגשים והרגשתי ממש טוב, הייתי בטוח שאני אסתדר עם האנגלית ואכיר הרבה חברים חדשים אבל עוד לא הבנתי איזה חוויה מדהימה הולכת להיות לי.

הגענו לשדה התעופה בלילה ופגשנו את כולם קיבלנו תגים לזיהוי ויצאנו לדרך עשינו צ'ק אין והלכנו לדיוטי פרי שם בילינו קצת זמן, אני אישית הלכתי לאכול אבל כל אחד עשה מה שהוא רצה ואז נפגשנו והיינו צריכים ללכת לחכות לטיסה, נכנסתי למטוס והתרגשתי מזה שהולכים לאנגליה (עוד בלי הורים).

הגענו לאנגליה ואספנו את המזוודות וישר עלינו על הסעה לרויאל סקול.
כשהגענו התרשמנו מאוד מהמקום שהיה יפה ודי  ענקי.

הגענו לחדרים שלנו ואני חייב לומר שחלק ציפו ליותר אבל בשבילי זה היה ממש מושלם. אחרי זה הובילו אותנו לחדר האוכל לארוחת הצהריים. מאוד התרשמתי מכמות האנשים שהיו שם מכל קצוות העולם, זה היה מדהים.

ביום השני הלכנו למבחני הרמה שלי אישית היו די קלים ולאחר מכן היו לנו פעילות מציאת גיבורי על בקבוצות עם כל העולם והיה מאוד כיף.

ביום השלישי גיליתי שהתקבלתי לקבוצה ברמה הגבוהה ביותר באנגלית והרגשתי נהדר, בערב היתה לנו פעילות של עיצוב גיבורי על מגניבה שכמעט ניצחנו בה בקבוצה שלנו.

יום לאחר מכן היה לנו טיול לקולצ'סטר שהיא עיר די קטנה באנגליה והיה מדהים וקצת גשום, טיול ראשון נהדר.

יום אחרי זה היה לנו תחרות כשרונות מגניבה, והיה ממש כיף להסתכל במיוחד שהחברים הכי טובים שלנו היפנים זכו בה עם ריקד מסורתי.

ביום שישי עשינו קידוש וברכתי שבת עם היין המאולתר שלנו ואז לפי המסורת בערב התלבשנו למסיבה שהייתה ממש כיפית אבל גם עצובה כי נפרדנו מהאיטלקים ומהצרפתים, הפורטוגזים נשארו עוד טיפה.

ביום שבת יצאנו לטיול בקיימברידג' שהיה ארוך קצת וכיף רצח!
עשינו קניות אכלנו וכמובן ראינו את העיר המדהימה.

יום ראשון יצאנו לטיול בפארק שעשועים ענק קרוב ללונדון שהיה מדהים למרות שלא עליתי על שום מתקן עקב פחד גבהים :)

יום שני כבר הגיעו קבוצות חדשות והתחלפו מורים אבל היה יום רגיל של לימודים ופעילויות.

יום שלישי היה יום רגיל עד שבפעילות הערבה התחיל גשם ולא יכלנו לצאת לפעילות אז אז התחברנו לקבוצה האמריקאית החדשה במשחקי קלפים.

יום רביעי הלכנו לעיירה קטנה שנקראת ברי סנט אדמונס שם טיילנו ועשינו קניות והיה ממש כיף.

ביום חמישי נסענו ללונדון! שם קודם הגענו למוזיאון השעווה מאדאם טוסו שהיה מדהים ושכל הדמויות המפורסמות שהיו שם באמת נראו אמיתיות.

אחרי זה הלכנו למחזמר אלאדין שהיה אחד ההצגות הטובות שראיתי כמובן, זו הייתה חוויה שזה היה באנגלית. וחזרנו עייפים אבל מאוד מרוצים.