דיאנה

• מרכז: לונדון Harrow Discovery
  • יצאתי בקיץ: 2016

דיאנה גלפר אוסיפוב

היי   אני דיאנה אוסיפוב ,אני ...

טליה זקלר

טוב אז איך להתחיל בכלל לסכם ...

איילין בן יהודה  (ILEEN)

שלום, קוראים לי איילין בן ...

נעה גבעוני  (giv)

לא יודעת אפילו מאיפה להתחיל ...

אני בן יהודה  (ANNIE)

שלום קוראים לי אני בן יהודה ...

נטע סאננס  (נטע סאננס)

קוראים לי נטע סאננס אני בת ...

היי

אני דיאנה אוסיפוב ,אני בת 15 וחצי.
אני יצאתי לטיול עם חברת קמפוס ללונדון לאוניברסיטה ב Harrow.
לטיול באתי לבד ומאוד חששתי מהסתגלות לקבוצה.

הגענו לשדה תעופה בן גוריון נפרדנו מההורים והתחלנו לעבור את הבידוק למזוודות עמדנו בתור אני רנטה מאיה ועומר והייתה לי תחושה שזאת הולכת להיות חוויה מדהימה. עד שלא התיישבנו במטוס זה לא הרגיש לי כאילו זה התחיל, אפילו כשהמראנו לא האמנתי שזה קורה.

מרוב התרגשות באותו הלילה לא נרדמתי אז הייתי ממש ממש ממש עייפה אז נרדמתי במטוס. חצי שעה לפני נחיתה עמדנו כל הבנות ודיברנו והתחלנו להכיר אחת את השניה וזה היה ממש ממש כיף. Smileys

נחתנו וחיכו לנו תורים בלתי נגמרים אבל לפחות היה זמן לתמונות.

כשעברנו את כל התורים הארוכים שחיכו לנו בלונדון הגענו סוף סוף לאוטובוס שלקח אותנו לאוניברסיטה.

אם הגיעתנו למקום עשו לנו סיור הביאו לנו מפתחות לחדרים והתמקמנו.
אני באמת לא יודעת איך לספר חוויה כל כך מיוחדת במספר מילים אבל אני אנסה.

בימים הראשונים היינו קמות ב 7 ואז לאט לאט הבנו שזאת טעות , התחלנו לקום ברבע ל 8 מתארגנות מהר לחדר אוכל ... אז אם עולה לכם השאלה איך הסתדרנו עם האוכל אז לא משהו אבל אפילו אליו אני מתגעגעת.

אחרכך ב 9 היינו עולים לכיתות והיה לנו שעה וחצי שיעור ואז הפסקה ואז שעה וחצי פרוייקט.

בשיעורים למדנו יותר מסודר עם חוברת ובפרויקט עשינו דברים יותר יצירתיים.

היינו אוכלים ארוחת צהריים או סתם יושבים לנוח בחדרים ואז יוצאים לטייל בלונדון עם הג׳ושים.

טיילנו בהרבה מאוד מקומות מפורסמים בלונדון לדוגמה:
מאדם טוסו , London eye , London bridge , וכמובן שופינגגגג .
היינו במחזמר מדהים שקוראים לו מאמא מיה זו הייתה פעם ראשונה שלי במחזמר ומאוד אהבתי את זה.

לאחר הטיולים היינו חוזרים לארוחת ערב ואז לחדרים אני ומאיה שרצינו לשמור על כושר היינו עושות ספורט כמעט כל יום בחדרים . Smileys

לאחר הספורט היינו מתקלחות ואז מתנחלות בחדרים אחת של השניה ועושות צחוקים או שהיינו יושבות עם ענת שהיא המדריכה שלנו והיא ממש ממש ממש ממש מצחיקה.

הכרתי ילדים מדהימים באמת, זו הייתה חוויה בלתי רגילה ואם יש לכם הזדמנות לצאת אליה אל תחשבו פעמיים !! תודה שקראתםSmileys