כתרין

• מרכז: שיפלייק
  • יצאתי בקיץ: 2016

כתרין קוזלוב

אז אני טסתי עם ההורים ולא ...

מרק פובזנר

שלום לכולם שמי מארק, הייתי ...

אורי גולן

היה קשה בהתחלה כמו כל הזמן ...

מיקה שדה

יומני היקר אז אני רוצה לספר ...

נועה ברנד

שלום,   קוראים לי נועה ...

מג'ד מסאעד  (מג'וד)

היי לכול שמי מג'וד ויצאתי ...

אז אני טסתי עם ההורים ולא כלכך הספקתי להכיר את הילדים מהמפגש אז הייתי ממש לחוצה,לא יכלתי לישון בלילה מההתרגשות אבל כאשר הגעתי לפגוש את הקבוצה ולהפרד מההורים גיליתי שהילדים והמדריכות ממש נחמדים ומהר מאד מצאתי חברים.
התיישבנו באוטובוס וכבר מצאנו משהו שונה מאד , היו שירותים באוטובוסSmileys
אז כשהגענו לשיפלייק קולג׳ כמעט נפלתי מהמושב בגלל הגודל של המקוםSmileys
כשיצאנו עשו לנו הכרות והראו איפה הכל נמצא, נכנסנו לכיתה והסבירו לנו את החוקים של המקום .

בהמשך נתנו לנו זמן חופשי ואחר כך אכלנו, ככה עבר היום הראשון.

ביום השני היה מבחן רמה ופעילויות.
אחרי כמה ימים של שיעורים ופעילויות הגיע יום רביעי, הטיול הראשון שלנו שהיה שופינג ברדינג מאוד נהנתי וקניתי המון אוכל טעים Smileys

יום חמישי היה יום מהנה של שיעורים לא משעממים בכלל ופעילויות להציג את כישוריך הספורטיביים.

לאחר שרצנו והזענו היה  לנו ערב פיצות כפרס .Smileys
יום שישי עבר מהר ובערב היה לנו ערב דיסקו.
יום שבת  היינו בטיול באוקספורד
טיילנו בטירה שנבנתה לפני 500 שנים ועשינו המון שופינג Smileys

השבוע השני התחיל בארוחת בוקר רגילה ומייד אחריה נסענו לפארק שעשועים.

אז הימים של השבוע השני עברו מהר מאוד
היינו בסיור בטירת וינדזור וביום חמישי נסענו למדאם טוסו היו המון אנשים אז עם המון פסלים לא הספקתי להצטלם אבל עדיין היה מאוד כיף.

כשיצאנו ממדאם טוסו הלכנו למחזמר מלך האריות וכאשר התישבנו באולם לא יכלתי להפסיק לחייך מהמחשבה שאני יושבת באולם ענק ומחכה למחזמר מלך האריות להתחיל.

אחרי ההפסקה מאוד רציתי לישון אבל החלטתי שאני לא מפספסת את סוף המחזמר ומאוד שמחתי שבסוף לא נרדמתי כי המחזמר היה מאוד יפה ומרגש.

יום שישי היה עם אווירה עצובה כי המזוודה הייתה כבר בשלבי סיום של סידור.

יום שבת היה היום האחרון שבו ההורים שלי  היו אמורים לקחת אותי כי טסתי איתם אז הם הגיעו לבקר אותי בטיול האחרון שלנו ולקחת את המזוודה.

נהנתי מאוד מהיום האחרון אבל הוא היה מעורבב עם עצב וכאשר היום נגמר וההורים שלי הגיעו לקחת אותי הפרידה מהחברים והקבוצה הייתה קשה מאוד כי נהנתי בשבועיים האלה שהיו שבועיים קסומים!

הכרתי חברים מדהימים למדתי המון מעבבר לשפה האנגלית ואני מאוד מקווה שאוכל לחזור גם שנה הבאה.

אני רוצה לומר לסיכום שלכל אחד מגיע לחוות לפחות פעם אחת בחיים שלו את מה שכולנו חווינו בשבועיים המדהימים האלה.