מיכל קונפורטי  (יון יון)

היי, אני מיכל קונפורטי בת ...

לירן דביר

שנייה לפני שהגעתי לשדה תעופה ...

נחל סלוק

אז השנה יצאתי לסאמר סקול בברייטון ...

יעל דור  (יעל)

טוב אז אני יעל דור, בת 15 ...

מיקה בד  (מיקה)

אוקיי, אז איך הכול התחיל?   כבר ...

נועה אמויאל  (נוש)

אומייגדד היה נדיייר. בהתחלה ...

היי,

אני מיכל קונפורטי בת 14 וחצי וזו הייתה השנה השניה שטסתי לסאמר סקול.

בשנה שעברה טסתי לרויאל סקול והשנה לברייטון.

שתי הפעמים היו מאוד שונות אחת מהשניה- ובעיקר, בשנה שעברה טסתי עם חברה טובה שלי והפעם טסתי לבד, הפעם טסתי לשלושה שבועות ובשנה שעברה רק לשבועיים.

אז הכל התחיל במפגש של כל הילדים שיטוסו לברייטון (הילדים שטסו לשבועיים וגם לשלושה) עם שתי המדריכות המדהימות שלנו- חן וסתיו.

במפגש שיחקנו כל מיני משחקי היכרות, והמדריכות הסבירו לנו פרטים חשובים על הסאמר סקול.

אחרי כמה ימים, נפגשנו בשדה תעופה כשכולנו היינו נרגשות במיוחד. אחרי הפרידות מההורים התחלנו בחוויות!Smileys

עלינו למטוס ואחרי חמש שעות שבהן רובנו ישנו הגענו לשדה התעופה לוטון שבלונדון.

אחרי שעתיים נסיעה באוטובוס הגענו לברייטון קולג'. הקולג' הוא מקום מדהים במיוחד,כולנו התפעלנו ממנו וממש הרגשנו כאילו אנחנו בהוגוורטס (בית הספר של הארי פוטר)- מדשאות רחבות ידיים, מבנים עתיקים יפיפיים, עיטורים מיוחדים.

סטוריארט מנהל המרכז עשה לנו סיור בקולג' והראה לנו את שטחי הדשא העצומים, חדר האוכל , הקומון רום שבו בילינו יחסית הרבה ואת הכיתות המקושטות . אחר כך התמקמנו בחדרים המודרניים והיפים שלנו עם הנוף המשגע של ברייטון והרבה בתים הצבעוניים.

זו היתה אהבה ממבט ראשון ! בשלושת השבועות שחלפו נהנינו מפעילויות כיפיות, טיולים מדהימים, מסיבות ולימודים מעניינים ומאתגרים.

פגשתי חברים מהארץ ומחו"ל, החברים והחברות שפגשתי מחו"ל באו מברזיל, שוויץ, צ'כיה, צרפת, יוון ועוד.. Smileys

ראיתי מקומות עוצרי נשימה, חוויתי חוויות מדהימות שבחיים לא אשכח, ולמדתי דברים מעניינים בשיעורים.Smileys