ניצי

• יצאתי בקיץ: 2016

ניצן גוילי  (ניצי)

אזז היייי!!!אז אין לי מושג ...

איבי וינד חסון

היי כולם,קוראים לי איבי וינד-חסון ...

לירי בכר

שלום,   אני לירי בכר ...

אריאל נחמיאס

היי   אני אריאל נחמיאס ...

אורי טובול   (אורי )

היי, אני אורי טובול והשנה ...

עמית טל

היי,   קוראים לי עמית ...

אזז היייי!!!
אז אין לי מושג איך להתחיל אפילו ולספר לכם על החוויה הכי מטורפת ומגניבה שעברתי בחיים !

קודם כל אם יש לכם אפשרות לנסוע ואתם לבד ולא רוצים, תצאו !! אל תחשבו פעמיים אפילו!!

כל שנייה משעולים למטוס עד שנוחתים בישראל היא משהו מטורף בכל שנייה עוברים משהו אחר, חוויה אחרת.

אני נסעתי לברייטון ונהנתי מכל רגע ורגע...

הכל התחיל בקבוצת ווצאפ שאותה פתחנו כדי להכיר אחד את השני לפני הטיסה.
הזמן עף והגיע היום של הטיסה  SmileysSmileys
בשעה טובה כולנו נפגשנו בשדה נפרדנו מההורים עשו קצת קניות בדיוטי פרי ועלינו על המטוס.Smileys

נחתנו באנגליה עוד מהרגע הראשון כולנו הצלהבנו מהעיר המדהימה שאנחנו הולכים לבלות בה את השבועיים הקרובים.

הגענו למקום bighton college מנהל המקום עשה לנו סיור במרכז הסביר לנו את הכללים , מה נמצא איפה וכו..

יום ראשון ויום שני היום ימים של התאראגנות והיום השלישי היה יום של הסתגלות.

הכיף האמיתי התחיל ביום הרביעי שבוא יצאנו ל sea life ושם פגשנו חיות ים מוזרות ומיוחדות . ומשם המשכנו לקניות בבריטוןן שזה מקום מהממם עם מלא חנויותתת !!!!!!!

ביום החמישי שוב היה המון פעילויות עם אנשים מחוול וממש התקרבנו והתחברנו אליהם..

ביום שישי יצאנו שוב לקניות מהנות במיוחד ולאחר שחזרנו כולם התקלחו והתארגנו לחדר אוכל ששם המדריכים המדהימים שלנו הכינו לנו אחרו שישי יפה..
כך המשיך כל השבוע השני יצאנו למלא מקומות מגניבייםםם כמו לונדון איי ביג בן שייט בתמזה צפינו במחזמר המדהיםםם אלאדין !! ועדו מלאאא דברים ..
יצאנו גם לעוד מלא קניות במלא מקומות גם בלונדוןן פשוט השבועיים הכי מדהימים בחיים שליי !!!

בלילה האחרון כולנו בכינו כי נפרדנו! מהחברים מחו"ל ומישראל אבל באמת שזה היה שווה את זה, חיבקנו ונישקנו את כולם וככה זה פחות או יותר נגמר.Smileys

ואיך אפשר שלא להזכיר את המדריכם המהממים שלנוו צורי וגילי שתמיד תמכו צחקו איתנו ובאמת הבינו אותנו הם היו ממש חברים טובים אבל יחד עם זאת מדריכים טובים ואחראים.

בקיצור אם יש לכם הזדמנות לנסוע לשם תסעו גם אם אתם לבד אתם זוכים לחוות שם חוויות שלא תחוו באף מקום אחר ! מכירים חברים באמת לחיים !!
פשוט כיף וכיף וכיף !!!!
אהה וקצת אנגלית על הדרך..