אושר

• יצאתי בקיץ: 2016

אושר לוי

שלום   קוראים לי אושר ...

לירי בכר

שלום,   אני לירי בכר ...

גילי אמיר  (גילי ♥)

וואי איך אני יכולה להתחיל ...

מאיה לגזיאל  (מאיה11)

היי   קוראים לי מאיה ...

איל לוי

שמי איל,   הלכתי לסאמר ...

הדר קלי  (הדר💗🎀)

שלום, אני דניאל וטסתי השנה ...

שלום

קוראים לי אושר לוי ואני הייתי בסאמר סקול בברייטון שבאנגליה.

זאת השנה השנייה שלי בסאמר סקול וזאת הייתה שנה פשוט מדהימה!!! הגעתי לבד ולא הכרתי אף אחד לפני הטיסה, ואחרי הטיסה חזרתי עם מלא חברים חדשים שישארו איתי לכל החיים!!!

ביום הראשון כשהגענו למרכז חילקו אותנו לחדרים ואחרי זה הראו לנו את המרכז, המקום היה נראה מדהים וכבר ידעתי שהולך להיות לי ממש כיף שם.

אבל עדיין היום הזה היה מאוד מעייף ואפילו קצת משעמם בגלל הטיסה והנסיעה הארוכה משדה התעופה לקולג' אבל אחרי זה הכל השתפר.

הכרתי מלא חברים חדשים מישראל וממלא מדינות אחרות. עשו לנו מבחן ממיין וחילקו אותנו לכיתות. הלמידה הייתה שונה מהלמידה בארץ מה שגרם לה להיות מעניינת וכיפית יותר.

בשבוע הראשון למדנו אחר הצהריים ובשבוע השני למדנו בבוקר.

בשבוע הראשון בבוקר יצאנו לפעילויות עם המדריכים של המקום, פעילויות כמו טניס, כדורסל, כדורגל, מחניים ועוד... אחר הצהריים למדנו ובערב היו פעילויות כמו מופע כשרונות, ספיד דייטינג ועוד...

בשבוע השני בבוקר למדנו ואחר הצהריים יצאנו לפעילויות. בנוסף לכל זה יצאנו מהקולג' כמה פעמים, הלכנו לקניות, טירת ארנדל, פארק עם רכבות הרים, יצאנו ללונדון למחזמר אלדין, מוזיאון השעווה וללונדון איי.

הטיול היה מהנה מאודד עם מלא אנשים מדהימים וחוויות לא נשכחות שישארו לכל החיים!!!!!!