ריקה

• יצאתי בקיץ: 2016

אורי פרץ  (ריקה)

אז הכל התחיל כשלילו חברה שלי ...

רותם בואהרון

היום:שבתהתאריך:9/7/16השעה:01:00המקום:נמל ...

ז'אנה מיניקס  (ז'אנה)

אוקיי, אז השנה נסעתי לסאמר ...

דנה סלצ'ובסקי  (דנה)

אז איך אפשר להתחיל לתאר חוויה ...

תמיר טאקו

היינו במשלחת של סאמר סקול ...

נחל סלוק

אז השנה יצאתי לסאמר סקול בברייטון ...

אז הכל התחיל כשלילו חברה שלי סיפרה לי על הסאמר סקול שהשתתפה בו בשנה שעברה,

מאוד התלהבתי וישר רצתי לספר להורים משם דברים התגלגלו ומצאתי את עצמי במפגש ההכנה שהיה מפורט ומקיף ביותר (טיפה מקיף מידי)

אז עברו כמה ימים של הכנות ומזוודה שהיה די קשה לארגן שרק אחרי שבוע סוף סוף סגרתי ולאחר שקניתי את כל הדברים החסרים נפרדתי מאמא באחת עשרה בלילה ליד הבית של לילו שגם לקחה אותי לשדה התעופה

אחרי לילה שלם ודי לבן שהעברנו בדיוטי עלינו למטוס ואני חייבת לציין שהטיסה הייתה מייגעת אבל בסוף הגענו לשדה התעופה לוטון שבלונדון

כולנו התרגשנו מאוד והדבר היחיד שבו עסקנו בנסיעה לברייטון זה להתפעל מהנופים הירוקים והמדהימים של בריטניה ונפנופים לשלום לאנשים שנוסעים בכביש דרך חלון האוטובוס

וכעבור שעתיים של נסיעה הגענו לברייטון וכמובן שלא יכולנו להפסיק לצלם ולהתפעל מהפארקים המדהימים והבתים הצבעונים של העיר ואז הגענו לקולג' המהמם והרגשנו כמו בהארי פוטר

לאחר מכן עשו לנו סיור בקולג' נתנו לנו אוכל פגשנו חלק מהמדריכים של הפעילויות ואז עלינו לחדרים שלנו ב new hous שהיה להם נוף עוצר נשימה לים המהמם של ברייטון

התמקמנו והלכנו לחדר פעילויות שם פגשנו חברים חדשים מכל העולם ודיברנו איתם

לאחר מכן הלכנו לאכול בפעם הראשונה פסטה בחדר אוכל שבסוף נמאס לנו ממנה לגמרי והכרנו את רוס אחד מהמדריכים של הפעילויות אז

היו לנו משחקי הכרות וקבלה כי היינו חדשים.. עוד כל מיני דברים

התקלחנו והלכנו לישון עייפים אך מרוצים

מאז עברו עלינו בקולג' אלפי פעילויות מדהימות של ספורט אומנות יצירה וכמובן למידה, הכרויות עם חברים חדשים, פסטות (איכסוש) פעילויות ערב נדירות שאין כמותן כמו בנים נגד בנות, תצוגת אופנה הגנה על ביצים (שזורקים אותן אחר כך על המדריכים), בליינד דייטים, מופע כשרונות ועוד המון דברים מדהימים..

כמובן שאת הפעילויות הנחו המדריכים המהממים שזכו להערצתנו במשך כל הטיול והמדריכות המגניבות שהפכו להיות חברות טובות שלנו.

כמובן שאי אפשר לשכוח את השופינג שעשינו בצ'רצ'יל סקוור בבריטון בלונדון ובעוד מלא מקומות את כל הבגדים שקנינו מה שגרם לי להגיע עם מזוודה ששוקלת 18 קילו ולסיים עם כמעט משקל חורג ואת כל הטיולים לאטרקציות הכי שוות בבריטניה כמו הביג בן הלונדון אי ,לונה פארק, מחזה זמר מרהיב, ההתהלכות בלונדון שהיא בכלל אטראקציה בפני עצמה ועוד אלפי מקומות מדהימים שהאהוב עליי היה המזח של ברייטון שהוא בעצם גם לונה פארק משגע שמשקיף על החוף המהמם של ברייטון.

בסוף כל שבוע הייתה לנו מסיבת דיסקו שבה רקדנו לצלילים של השירים האהובים עלינו ונהננו בטרוף.

כמובן שאי אפשר לשכוח את החברות המדהימות שהכרתי ואני כלכך מתגעגעת אליהן את כל החוויות שצברנו יחד ובכלל את כל אחת ואחת מהן שאני אוהבת עד איינסוף ולבסוף

אחרי שלושה שבועות שלא הורגש שהם עברו כל כך מהר חזרנו לשדה התעופה ועלינו למטוס אחרי שקנינו שוקולדים בדיוטי פרי כמובן וחזרנו לארץ

אני כותבת את הסיפור הזה בטיפת עצב על זה שהכל כבר נגמר ועל הגעגוע לחברות אבל בשמחה ענקית בגלל הידיעה שאני לגמרי אחזור בשנה הבאה לעוד חוויה בלתי נשכחת ♥