נחל

• מרכז: ברייטון
  • יצאתי בקיץ: 2016

נחל סלוק

אז השנה יצאתי לסאמר סקול בברייטון ...

יעל דור  (יעל)

טוב אז אני יעל דור, בת 15 ...

תמיר טאקו

היינו במשלחת של סאמר סקול ...

אופק קצב  (המלך)

היה טיול קטלני כול פעם עשינו ...

מרינה ליסוטה  (מרינה ליסוטה)

איך אפשר לסכם חוויה כזאת בלתי ...

נגה שליזרמן

אז, ואוו איך אפשר לכתוב ולסכם ...

אז השנה יצאתי לסאמר סקול בברייטון לשלושה שבועות ולמרות שרק חזרנו אני כבר רוצה לחזור לשם!

אז ב3.7 יום ראשון בשעה אחת נפגשנו כולנו בשדה התעופה.

בסביבות חמש וחצי אחרי עיקוב קל המטוס המריא והיינו בדרך לאנגליה המדהימה!Smileys

אחרי טיסה שהרגישה כמו נצח (אפילו שהיא הייתה רק חמש שעות) שעמום מטורף, ודברים "חמודים" ו"קטנים" כאל, אהם אהם ריקושSmileys

נחתנו.

אחרי שלקחנו את כל הדברים שלנו ויצאנו מהשדה תעופה חיכו לנו שעתיים של נסיעה לברייטון המדהימה.

לא הספקנו לנחות וכבר התחלנו בהתרוצצויות:לשים את הדברים שלנו, סיור בקמפוס עם סיוטארט ולקבל את הלאנץ' פאקט.

לאחר מכן הלכנו לאקטיביטיס והכרנו את המדריכים המדהימים והתחלנו בפעילויות.

יום למחרת התחלנו את היום בארוחת בוקר ובמבחן לחלוקה לרמוות ולאחר מכן היו לנו אקטיביטיס.

ביום שלישי חולקנו לרמות והתחלנו בשיעורים.

ביום רביעי לאחר השיעורים נסענו לאיסטבורן עם כריס אחד מהאקטיביטיס לידר ונהנינו כולנו אפילו הוא מאוד, נהנינו מהצוק המדהים והים היפייפה וכמובן הקניות!!!

יום חמישי עבר כרגיל שיעורים בבוקר רק שבשעה השנייה הצגנו את הפרוייקטים שלנו שהיו על מדינות שונות שבחרנו ואו המצאנו. לאחר מכן הייתה ארוחת ערב ואז פעילות ערב מדהימה שלא נתנה לנו מנוחה לדקה.

ביום שישי התחלנו בשיעורים ובמקום אקטיביטיס קיבלנו צ'ופר ויצאנו לקניות בצ'רצ'יל סקוור.

לאחר שלוש שעות של קניות חזרנו לקמפוס והתארגנו לקבלת שבת הראשונה באנגליה!!

אחרי ש"בירכנו",הדלקנו נרות, אכלנו לחם, שרנו וכולם הסתכלו עלינו כאילו אנחנו מעולם אחרSmileys אלכנו לאכול והיינו ראשונים בטור לאכול אז היה לנו יותר זמן להתארגן.

אחרי ארוחת ערב התארגנו לקבלת תעודת הראשונה והדיסקו!

אחרי שרקדנו ונהנינו בדיסקו בעשר התפזרנו ועשינו שטויות בחוץ ואז בעשר וחצי חזרנו לבניין ועשינו בלאגן עד כיבוי אורות.

ביום שבת נסענו מחוץ לקמפוס לברייטון עם זואי אחת מהצוות שהייתה מדהימה וכפית במיוחד, עשינו פיקנפיק ואז הלכנו לשחק לייזר טאג הדבר הכי כפי ביקום!!!

אחרי הלייזר טאג הלכנו לפארק של ברייטון נחנו ושיחקנו ולאחר מכן הלכנו לקניות בצ'ארצ'יל סקוואר!!

לאחר שחזרנו לא יכלנו להרעיש ולהיות בחוץ כי מסתבר שבשבת וראשון עושים שם חתונות.

ביום ראשון נסענו לקנטרברי העיר בה הכנסייה של האבישוף נמצאת, עם מולי גם אחת מהצוות שהיא הייתה מדהימה והסבירה לנו כל דבר מילה במילה.

המקום היה מדהים והמראות היו מופלאים וכשחזרנו קיבלנו את פניה של הקבוצה של השבועיים והלכנו לחוף כדי לראות את היורו.

ביום שני חזרנו לשגרה שכולנו התגעגענו והתרגלנו חוץ משינוי קל השיעורים היו אחהצ והאקטיביטס בבוקר מה שטיפה בילבל אבל למרות זאת נהנו מכל שנייה.

שלישי אותה השגרה הייתה עם פעלויות שונותחומר לימוד שונה ופעילות ערב מהנה במיוחד!

ביום רביעי יצאנו בבוקר לsea life center בברייטון עם אולי המדריך המדהים שנאלץ לסבול אותנו למרות שאני בטוחה שהוא נהנה מאיתנו ומהסיפורים המעניינים שסיפרנו לו.

הגענו למקום וראינו דגים מופלאים, כרישים מפחידים, צבים ענקים ואפילו דגים זוהרים ובנוסף מצאנו את נמו ואת דורי!!!

חזרנו בצהריים לארוחת צהריים ולשיעורים כרגיל.

ביום חמישי בבוקר היינו באקטיביטיס אכלנו צהריים והלכנו לשיעורים כרגיל רק שבשיעור השני הצגנו את הפרויקטים שלנו שכללו המצאות שהכנו. לאחר הצגת ההמצאות שלנו הייתה לנו הפסקה ארוחת ערב וכמובן פעילות ערב מהנה כרגיל.

ביום שישי עברנו את היום כרגיל אקטיביטיס ואז שיעורים לאחר מכן התארגנו לקבלת שבת והפעם כן היה בחורצ'יק(אופק) שהיה אב השבת!!

לאחר מכן הייתה קבל תעודות ודיסקו בו נהנינו אבל היינו טיפה עצובים כי נפרדנו מחברים שהכרנו ממקומות אחרים.

אחרי שרקדנו והערנו את המסיבה' בעשר כבר התפזרנו ואנחנו הישראלים החלטנו להראות מה זאת מוזיקה ישראלית וריקודים ישראלים ואפשר להגיד שכולם נהנינו עד שגירשו אותנו למיטות Smileys

ביום שבת נסענו לPorstsmouth מגדל מדהים ומגניב לחלוטין שהייתה בו רצפה מזכוכית ויכלנו לראות את הנוף המדהים של אנגליה ואת הים היפייפה. אולי ליווה אותנו עוד פעם והוא בהחלט ניהיה פופולארי אצלנו בקבוצהSmileys

לאחר המגדל היו לנו שלוש שעות של קניות למרות שלא כלכך היה מה לעשות אז בעיקר ישבנו ודיברנו מה שהיה כיף לא פחות.

ביום ראשון נסענו לThorpe park פארק שעשועים מדהים ליד לונדון יחד עם רוס ודריה המדריכים המדהימים. האומנם לא הספקנו לעלות על הרבה מתקנים בגלל הטורים המטורפים והקצבת הזמן אבל בהחלט נהנינו מהמתקנים שכן עלינו. היה כיף חיים ואפילו הספקנו לעלות על הרכבת החדשה למרות שאחר כך רצנו כמו משוגעים לקנות אוכל ואני ונועמי הלכנו לאיבוד בדרך וטיפה איחרנו אבל לא נורא.

הגענו לנקודת המפגש וקרו לנו אירועים מעניינים כמו ילד שגנב לנועהלה שלנו את הדונאטס שלה והמרדף המטורף אחרי הילד שלא הצליח אבל נועה לא יצאה בידיים ריקות וקיבלה דונאטס חדשה.

בדרך חזרה רוס ישב איתנו מאחורה וחווה טיפול שיער ותסרוקת מדהימה מגפן וגם יצא עם עוצר מילים מעניין בעברית שכלל לספור עד עשר והדבר היחיד שנקלט היה שמונה ותנועה למילהSmileys

חזרנו לארוחת ערב למרות שלא הלכנו כי הכבר אכלנו.

ביום שני חזרנו ללימודים בבוקר ווהוווו ואקטיביטס אחר הצהריים ואז פעילות ערב כרגיל ואותו הדבר בשלישי.

ביום רביעי אחרי השיעורים יצאנו לטירת ארונדל היפייפיה עם בן המדריך החדש והמקסים ורוס המדהים עוד פעם.

אחרי שהתפצלנו לשתי קבוצות ורוס הראה לנו את החלק העליון של הטירה וכמובן איפה שהשומרים עשו את צרכיהם בזמן השמירה, חזרנו לאיפה שהאוטובוסים חיכו ולימדנו את רוס כמה משחקים מישראל והוא לימד אותנו גם משחק לאחר מכן עלינו לאוטובוסים בחזרה לקמפוס לארוחת ערב ופעילות ערב.

ביום חמישי בשיעור השני הצגנו את הפרוייקט שלנו הכלל מהדורת חדשות שעשינו שהייתה נורא משעשעת .

לאחר מכן נסענו למאדם טוסו ולמרות התור הארוך והמייגע נהנו מכל שנייה!! אחרי מאדם טוסו הלכנו למחזמר של אלדין והיה מדהים למרות שהתלוננו עלינו לא מעט אבל אנחנו בהחלט נהנינו ובדרך חזרה אפילו קיבלנו פיצה!!

ביום שישי כבר הרגשנו את הסוף ואחרי השיעורים הלכנו לאקטיביטס ובהפסקה של האקטיביטיס אני עשיתי פשלה וקיבלתי מכה בראש שאפשר לומר שכל הקמפוס זוכר ולמשך היום לא הרגשתי טוב למרות שטיפלו בי נורא יפה ואפילו סוג של עזרתי בהכנת הקבלת שבת למרות שלא הרגשתי טוב בכלל.

אחרי ארוחת ערב הייתי אמורה ללכת לבית החולים להיבדק שלא קיבלתי מכה רצינית בראש אבל החלטתי לדחות את זה אחרי קבלת התעודות.

אחרי קבלת התעודות המרגשת הלכנו לדיסקו ולמרות שלא נשארתי לכולו ולא זכיתי כל כך להשתתף בו נהניתי לראות את כולם ביחד רוקדים  ונהנים ובהחלט העציב אותי שזאת הפעם האחרונה.

ביום שבת נסענו ללונדון בפעם השנייה!!! יצאנו יחד עם טובי שהיה סופר נחמד וזרם איתנו וגם לו יצא ללמוד עברית וכמה משחקים מאיתנו!

התחלנו בשייט מהמם בתמזה שכלל מלא תמונות ובחילות.

לאחר מכן דיברנו על הביג בן ועלינו על הLondon Eye שהיה מהמם!!! הלכנו לארמון של המלכה ולמרות שלא היה לנו זמן להתקרב ולראות את חילופי המשמרות נהנינו מהמראות.

אחרי שנחנו בפארק ליד הלכנו לטיפה קניות ויצאנו בידיים מלאות ועם הבטחה לפיצה למרות שלא קיבלנו...

לאחר שחזרנו לקמפוס הייתה חתונה והיינו אמורים להיות בחדרים אבל זה היה הערב האחרון שלנו והחלטנו טיפה למרוד אז נשארנו על הדשא עם המדריכים ודאגנו להזכיר להם שקבוצה כמונו לא קיימת ועשינו איתם צחוקים למרות שזה נאלץ להיפסק כשהם כנגד רצונם נאלצו לשלוח אותנו למיטות וגם אז עשינו מלא רעש בבניין ואיימו לקרוא לסטיוארט.

ביום ראשון היום האחרון לצערנו באנו לארוחת בוקר עם פיג'מות כדי לוודאות שבהחלט יזכרו אותנו ולאחר מכן חזרנו לחדרים והתארגנו לשאר היום כמובן עוד משהו שיזכיר אותנו וזה נשיקה בלחי הם השפתון המהמם של אוריקי שלנו!!

לאחר שהתארגנו והורדנו את המזוודות שלנו ולקחנו את כל הדברים הלכנו לפעילות בים ובגלל הקור חזרנו לסיים אותה בקמפוס לאחר מכן פגשנו את הקבוצה  הישראלית החדשה,נפרדנו מכולם והלכנו להתארגן לקניות אחרונות בצ'רצ'יל סקוואר שבהחלט ניצלנו כל שנייה שהייתה.

כשחזרנו אכלנו פיצה הכנו מזכרות למדריכים והתארגנו ליציאה.

אחרי פרידה עצובה מהמדריכים ומספר ילדים יצאנו לדרכנו לשדה תעופה.

לאחר שעתיים של נסיעה באוטובוס והרבה צעקות מהנהג הגענו לשדה התעופה ועשינו בפעם האחרונה את הריקוד שלמדנו בזמן השהייה שלנו בברייטון.נכנסנו לשדה תעופה והתארגנו לנסיעה.

אחרי שעות שחיכנו בתור לדיוטי פרי אחרי כל הבדיקות הביטחונית והמזוודות הלכנו לשער של הטיסה שלנו.

בזמן הטיסה ישנו רוב הזמן וכשנחתנו ופפגשנו את ההורים ישר רצנו לחבק אותם ואז השתחררנו מהם והלכנו להיפרד אחד מהשני עם מלא דמעות וההבטחות.

ולמרות שרק נפרדנו אנחנו עדיין שומרות על הלוז בקמפוס ומחר אנחנו נפגשות אחרי שלושה ימים שלא התעוררנו מהצעקות אחת של השנייה, הצחוקים וכמובן הריכולים שאפילו המדריכים חיו מהם.

אין ספק שהשלושה שבועות האלה הו השבועות כי כיפיים בחיי והכרתי מלא חברות לחיים ועשיתי זיכרונות שאני לעולם לא אשכח!