שקד

• יצאתי בקיץ: 2016

• התקשר אלי בסקייפ

שקד שלוסברג

אני שקד בן 16 וחצי מחולון ...

שוהם טלקר

אז עבר שבוע מאז שחזרנו לארץ, ...

אביב רום חורש  (אביב)

אזז מאיפה אני אתחיילל זה היה ...

הגר אביחי

היי!אני הגר אביחי, בת 16, ...

אוראל גדילוב

אז ככה ? איך אפשר בכלל לספר ...

גל בן חמו  (גל)

התחלנו בשדה והגעתי באיחור ...

אני שקד בן 16 וחצי מחולון וזאת פעם ראשונה שלי בסאמר סקול.

הכל התחיל שבועיים לפני הטיסה בערך עם התרגשויות ופחד לפגוש את כל הילדים לפני שטסים, הייתה לנו הרצאה עם כל המרכזים שטסים והסבירו לנו על כל הכללים ומה צריך להביא ולבסוף יצאנו כולם לשבת בחוץ ולהכיר אחד את השני , את השמות וכל אחד מה שהוא רצה על עצמו, ניקול (המדריכה) אמרה כמה מילים על הטיסה הקרבה וכולנו נפרדנו אחד מהשניה.

נפגשנו מחדש בשדה התעופה, כולם מתרגשים ולקראת ארה"ב ועם מזוודות,  נפרדנו מההורים כל אחד בדרך שלו, עברנו את הבידוק המשעמםםם ואז עברנו לדיוטיפרי שם היה לנו נקודת מפגש ושעת פגישה , הסתובבנו ואכלנו ואז אחרי כמה שעות עלינו על המטוסססס.

הייתה טיסה ארוכה של 12 וחצי שעות אבל היא הייתה מהנה, היה אפשר לדבר, לשמוע מוזיקה, לאכול ולישוןןןן.

לבסוף נחתנו בבוסטון ונסענו עם אוטובוס לאוניברסיטת אמנועל עם כל המזוודות והתארגנו בחדרים של זוגות (הייתי עם אליהוא המלךךךך), הלכנו לאכול ארוחת בוקר צהריים וערב והיה כל כך הרבה אוכל טעים ושווה כמו המבורגרים ופיצות חביתות כל מה שרוצים. אחרי יום ארוךךךך מאוד כי לא ישנו המון זמן וקצת חזרנו 7 שעות אחורה בזמן הלכנו לישון.

למחרת היו לנו המבחנים לקיבוץ הרמות, יצאנו לשחק במגרש ענקיייי, שלא לשכוח את הכדורגל שולחן והפינגפונג שהיה לנו בלובי של החדרים שלנו שכללל הזמן שיחקנו שם כשהיה משעמם והיה אדיר.

הכרתי סיני/גרמני שראיתי הרבה במהלך השבוע בבוסטון והוא היה אחלה בן אדם אפילו שהוא ניצח אותי בכל משחק ששיחקנו בכדורגל שולחן (במשחק ביום האחרון היה 10-7 ואני גאה בעצמי ).

בקיצר היינו כל אחד בכיתות עשינו פעילויות, דיברנו עם אנשים ממדינות אחרות ולמדנו על תרבויות ומדינות שונות וגם על ארצות הברית עצמה.

לאחר שבוע עברנו לניו ג'רזי בסיינט פיטרז ששם האוכל היה פחות טוב אבל כולנו היינו מרוצים בסך הכל, התחלקנו לקבוצות חדשות עם אנשים אחרים יפנים, סינים, גרמנים, רוסים, צרפתים ועוד.

היה לנו פעילויות של בריכה וטניס וקומה אחת עם סנוקר ופלייסטיישן ופינג פונד כדורגל שולחן וכל דבר שאפשר רק לחלום עליו במקום אחד.

כל יום נסענו למקום אחר בניו יורק כמו פסל החרות , טיים סקוור ועוד.

עכשיו זה היה היום האחרון , היינו בצ'יינה טאוון וחצינו את כל הגשר של ברוקלין, והיינו צריכים לארוז את המזוודות ולרשון דברים לכל אחד כי אנחנו הולכים להתגעגע אחד לשנייה כי חוויה כזאת עם אנשים כאלו לא תקרה שוב.

וזהוו עשינו המון שופינג במהלך הטיול והרבה יותר זול מישראל,

היינו במגרש של הרד סוקס בבוסטון וחווינו את הרכבות סאבוואי של ארצות הברית.