• מרכז: מיאמי ואורלנדו
  • יצאתי בקיץ: 2016

יובל רביד  (-)

שלום   קוראים לי יובל, ...

יותם קליין

שלום שמי יותם קליין בן 15 ...

אריאל בראונר

היי   אני חן ניזרי ויצאתי ...

נהוראי ניזרי

היי קוראום לי נהוראיאני הגעתי ...

אופק דריבינסקי

היי, קוראים לי אופק דריבינסקי  אין ...

ספיר קיזנר  (ספ)

היי   קוראים לי ספיר ...

שלום

קוראים לי יובל, אני הייתי במרכז של מיאמי ואורלנדו 2016.

אני הגעתי לסאמר סקול לבד וכמו הרבה אחרים פה דאגתי אם אני יכיר חברים או לא.

אז כל העניין הזה נפתר תוך יום או יומיים, תוך שנייה מתחברים שם גם עם ישראלים וגם עם ילדים מכל העולם וזה מרגיש כאילו אתם חברים שנים. זה ממש כיף להכיר ילדים מכל העולם,

אנחנו הכרנו בעיקר צרפתים ואיטלקים ואתה הופך להיות ממש חבר שלהם.

כבר שנחתנו במיאמי ידעתי שלא משנה מה יהיה כיף רק מלנסוע בעיר לBarry university שם גרנו בקמפוסים שלהם.

האוניברסיטה זה כמו שרואים בסרטים, מקום ענקי עם מבנים, מגרשים גדולים, מדשאות והכל.

יש שם בריכה שהולכים אליה לפעמים, משחקים כדורגל, טניס או דברים אחרים. לא תיארתי לעצמי שהשבועיים וקצת האלה יהיו הכי כיפיים שהיו לי.

נסענו למלא טיולים, חופי ים, קניונים ואוטלטים שאפשר לעשות קניות, ובין כל השאר יש גם סופ״ש באורלנדו בדיסניוורלד ומרכז החלל ששני הדברים האלה זה חוויות מדהימות וכיפייות בטירוף.

המדריכים האמריקאים במקום הופכים להיות חברים שלך לא פחות מאחרים. כל המדריכים הם ממש נחמדים וזורמים וכיפיים.

הם צעירים בתחילת שנות העשרים שלהם ואתה מדבר איתם ועושה את הצחוקים והכל בידיוק כמו עם שאר הילדים בגילך וזה ממש כיף.

ויש גם את החלק של האנגלית.

הלימודים במקום לא קשים ועוברים בכיף והם באמת עוזרים, אבל יותר מהכל, בשבועיים אתה גם משפר את רמת האנגלית שלך אבל יותר מזה את הביטחון שלך לדבר אנגלית מול אנשים או לנהל שיחה של ממש באנגלית עם מישהו, וזה באמת עוזר.

החלק המבאס בטיול זה העזיבה משם.

אתה עוזב את כל המדריכים והחברים מהמדינות השונות שהכרת וזה די מבאס, אבל מעבירים מספרים, סנאפצ׳אט וכל מיני דברים ושומרים על קשר.

את הישראלים בארץ אפשר לפגוש, אני עושה את זה וזה ממש שווה וכיף גם אם לפעמים הנסיעות קצת ארוכות.
לסיכום זו חוויה מדהימה שממש שווה לעבור. מכירים המון אנשים וחברים ורואים מלא דברים חדשים.