Adel💕

• מרכז: לונדון ברונל Discovery
  • יצאתי בקיץ: 2016

אדל שפירא  (Adel💕)

טוב אז היי לכל מי שקורא את ...

ליאור רדעי

חזרנו הביתה, וכבר מתגעגעים ...

רותם זקס

שלום אני רותם זקס בת 15 מרעננה ...

דיאנה קולסניקוב  (diana)

אחרי שכבר חזרתי לארץ, לקח ...

נעה זהבי

אומיגאדדדד טוב, מאיפה להתחיל?היווש, ...

אריאל יוסף אפריאט גולדברג

אז, לונדון. אני יכול ...
טוב אז היי לכל מי שקורא את זה, אני אדל מאשדוד ורציתי לשתף אתכם בחוויות שעברתי.

לונדון הייתה מדהימה כעיר בפני עצמה ובחוויות שעברנו שם, במרכז שלמדנו ואפשר לומר שחיינו בו במשך שבועיים .

כשהגעתי לשדה תעופה , כשנחתתי בלונדון וגם כשחזרתי כבר לארץ אחרי שבועיים מדהימים לא האמנתי ועדיין לא מאמינה שעברתי את כל השבועיים האלו עם אנשים מדהימים מהארץ ומכל העולם , עם זיו, המדריכה הכי טובה שיכולתי לבקש ועם המדריכים של ברונל שהיו מדהימים.

בהתחלה בימים הראשונים לא עיכלתי את העובדה שאני בלונדון עם החברים שלי ולמען האמת אני עדיין לא מעכלת.
היום הראשון בלונדון היה גם מרגש אבל גם מתיש ומעייף בהתחשב בטיסה ובהמתנה לאוטובוסים ולביקורת דרכונים.

ביום השני טיילנו בבוקר ואחר הצהריים ניגשנו למבחן רמה באנגלית שיקבע את הכיתה שבה נלמד. הלימודים היו יעילים והמורים היו מאוד נחמדים. למדנו עם ילדים מארצות שונות ומעבר לעבודה בחוברת גם עשינו פרוייקטים של יצירה למשל והצגנו אותם בפני המורים והתלמידים האחרים.

מעבר ללימודים גם טיילנו. עברנו את כל לונדון, בערך כל מטר שם, ראינו נופים ומקומות מדהימים וקיבלנו המון זמן חופשי לאוכל ולקניות (שלפעמים גם פחות הגיע לנו).

מעבר לטיולים , הלימודים בברונל היו מאוד יעילים והפעילויות ערב שערכו לנו חיברו בין כל הילדים שהיו שם מהארץ ומכל העולם בכללי.
בשבילי הפעילות הכי טובה הייתה המסיבה שערכו לנו בימי שישי שאגב גם היו שירים ישראלים.

החדרים שלנו היו חדרים בודדים עם מקלחת פרטית , ארון שולחן ומגירות. כמעט בית שלם. בכל קומה היה גם מטבחון שיכלנו לשבת שם בסוף כל יום ולקחת גם כסף ליום הבא על הדרך.

הארוחות בבוקר בצהריים ובערב היו משותפות. כל הילדים מכל הארצות ישבו ואכלו ביחד עם כולם. האוכל היה סביר אפשר לומר אבל אם לא הסתפקנו באוכל במרכז היו גם מקומות כמו פיצריות וסטארבקס.

יש לי תחושה שחפרתי וכתבתי המון אז אני אסכם, סאמר סקול בלונדון ובמרכז ברונל יביא לכם את החוויה הכי טובה שתוכלו לבקש!

אגב,תודה לכולם שהפכו לחברים מדהימים ולזיו המדריכה שלנו שהייתה המשענת שלנו להכל. חלק גדול מהחוויה המדהימה הזו היה את ואני מודה כמו שאר הקבוצה על זה שהיית המדריכה הכי טובה שיכולנו לבקש! ותודה גם להורים שלי שנתנו לי הזדמנות לטוס ולעבור את החוויה הזאת.