נגה

• מרכז: קיימברידג ארדמור′
  • יצאתי בקיץ: 2015

נגה דייויס

היי, קוראים לי נגה, אני ...

הילה הופמן

וואו אני אפילו לא יודעת מאיפה ...

תומר פורטל  (תומר)

במבט לאחור אני עדיין לא מבין ...

שחר קדוש

אני לא יודעת איך להתחיל ולסכם ...

טל אלדובי

היי, קוראים לי טל, אני בת ...

רוני זכריה   (רוני )

היי   קוראים לי רוני ...

היי,

קוראים לי נגה, אני בת 16  ויצאתי השנה לסאמר סקול בקיימברידג', אנגליה.

אני רוצה לספר לכם על השבועים נהדרים שעברתי הקיץ הזה

בהתחלה חששתי מה יהיה ואם יהיה כיף במיוחד שנסעתי בלי חברים ולא הכרתי אף אחד, כבר בדקות הראשונות בשדה תעופה הבנתי שהולך להיות כיף חיים! הטיסה עברה בכיף ועם המון צחוקים, וכשנחתנו כבר היינו מגובשים.

כל יום למדנו עד הצהריים לפי רמת הידע, ואחר כך יצאנו לסיורים במרכז העיר שכללו טיול אופניים, קצת שופינג, ביקורים בקולג'ים אחרים, שיט בנהר קאם וביקור במוזיאון.

בנוסף כל ערב הייתה לנו פעילות יצאנו למסיבות עם ילדים ממרכזים אחרים, סרט בקולנוע ועוד הרבה משחקים שהמדרכים משם ארגנו.

בשבוע השני כבר התחלנו להרגיש את הסוף, וכל יום עבר כל כך מהר. היה קשה להיפרד, במשך שבועיים היינו עם צוות מדהים, הינו במקום מדהים, עשינו צחוקים בלי סוף, והתחברנו עם ילדים מסין ורומניה. פגשנו  שתי תרבויות שונות, ומהשיחות שלנו איתם למדנו איך נראים החיים שלהם לדוגמא שבסין לומדים עד תשע בערב! ושאין להם גוגל!
אומנם לא דיברנו אנגלית כל הזמן אבל שדיברנו היה כיף להיתנסות בשפה שלא יוצא לנו לדבר בה ביום יום.

מאז שאני קטנה כבר רצתי לטוס לסאמר סקול ואני כל כך שמחה שהצלחתי להגשים את החלום הזה. היה כל כך כיף הרכתי אנשים מדהימים מהארץ וגם הייתה לנו מדריכה מדהימה שיר!!

זו הייתה חוויה מיוחדת מאוד להיות עם קבוצה מדהימה ישראלית ולהכיר אנשים מחול בגיל שלי וגם להיות בקיימבריג שזו עיר יפה ומדהימה! אני ממליצה לכל מי שחושב ללכת!!Smileys

לסיכום היה נהדר ומומלץ מאוד!!!