עידו

• מרכז: לונדון ברונל Discovery
  • יצאתי בקיץ: 2015

עידו אחרק  (עידו)

אני עידו אחרק בן 14 והשנה, ...

שיר פרידמן  (שיר)

איך אפשר להתחיל לספר על הדבר ...

יעל שטרית  (ללי)

אני יעל שטרית בת 15, יצאתי ...

אוולין ברונפמן

ואווו איך אפשר לסכם את השבועיים ...

נעה סלוקי

טוב אז אני יושבת מול המחשב ...

עמר סבג

ואוו אוקי אז להתחיל לסכם חוויה ...

אני עידו אחרק בן 14 והשנה, קיץ 2015 יצאתי לסאמר סקול באוניברסיטת ברונל, לונדון.

השבועיים האלה בסאמר סקול היו ממש כיפים והם ממש עשו לי את הקיץ.

אני בחרתי לעבור את הסאמר סקול לבד ללא חברים מהבית בגלל שרציתי להתמודד עם החוויה לבד וגם כי רציתי להכיר חברים חדשים. Smileys

בהתחלה, לפני שהגענו ללונדון, לפני שכל זה התחיל לא ממש התרגשתי והתלהבתי ולא חיכיתי לזה ממש אבל כשהגעתי לשדה תעופה ועזבתי את המשפחה התחלתי לחוות את החוויה,

כשהגענו דיברתי עם כולם והתחלתי ליצור חברויות כבר מלפני הטיסה והבנתי שהולך להיות לי שבועיים ממש כיפים. כשנחתנו בלונדון והגענו לאוניברסיטה חילקו לנו מפתחות לחדרים ואת הלוז השבועי לשבוע הראשון.

כשהגעתי לחדר הוא היה נחמד וזה היה ממש טוב שהחדר פרטי כדי לשמור על הפרטיות של כל אחד. זה היה בניין קומות שבכל קומה יש 3 flats (מסדרון=flat) ובכל flat יש בערך 10 חדרים ומטבח. היה לנו flat רק של ישראלים ומי שהיה איתי בflat היינו ביחד וצחקנו בזמנים הפנויים.Smileys

האוניברסיטה (ברונל) נמצאת במרחק של בערך חצי שעה ממרכז לונדון ובגלל זה כל יום (חוץ מימי רביעי שבהם למדנו גם בבוקר וגם בצהריים) יצאנונ לטיול בלונדון.

סדר היום היה שבבוקר היינו קמים והולכים לאכול ארוחת בוקר בחדר אוכל ואז ישר יוצאים לחצי יום טיול והיינו חוזרים ישר לארוחת צהריים ואז היה לנו שעה חופשית עד ללימודים ואחרי הלימודים היה לנו עוד זמן חופשי עד לארוחת הערב

מיד אחרי ארוחת הערב היה activities (פעילויות) ואז קצת זמן חופשי והלכנו לישון.

בדרך כלל בכל יום למדנו בצהריים אבל בימי רביעי גם בבוקר וגם בצהריים בגלל שביום חמישי היינו יוצאים ליום טיול ארוך כל היום עד ארוחת הערב (ברייטון, מאדם טוסו, לונדון איי והמחזר מאמא מיה). היינו לומדים בימי שני-רביעי וביום שישי ובימי שבת וראשון היינו הולכים גם לימי טיול מהבוקר עד ארוחת הערב (כמו הThorpe park, Oxford).Smileys

הכרתי בסאמר סקול חברים מכל העולם (מאיטליה, צרפת, מקסיקו ועוד...) שאני ממשיך לשמור איתם על קשר בwhatsapp והם חברים ממש טובים. הכרתי גם חברים בכיתה, בלימודים שגם איתם אני שומר על קשר.

החברים מהקבוצה הישראלית הם חברים ממש ממש טובים שאנחנו נשמור על קשר גם לעוד הרבה זמן וניפגש עוד מלא פעמים... צחקנו שם מלא ביחד, נקשרנו אחד לשני ויש לנו מלא בדיחות פרטיות שרק אנחנו יכולים להבין (סבסטיה)Smileys

אני עברתי חוויה שממש הייתה לי כיף ואני ממליץ לכם לעבור אותה גם כי זאת חוויה שזוכרים אותה כל החיים.Smileys

תודה לקמפוס שהעבירו לי את הסאמר סקול הזה היה ממש נדיר ואני מקווה שנתראה בשנה הבאה.Smileys