רתם

• מרכז: ברייטון
  • יצאתי בקיץ: 2015

רתם בנדק

טוב אז איך אפשר להתחיל לדבר ...

גיא קופלביץ  (גיא)

"לחיות הוא אחד הדברים הנדירים ...

אסיה פופוב  (Asia)

אז בקיץ קץ בשבוע השני שלנו ...

דקל דדון  (דקל)

טוב אז אחרי שכבר חזרתי לארץ, ...

נטע ראש

השבועיים האלה, אני בטוחה בזה, ...

חרמוני אילנית  (שייקוש)

אז איך אפשר לסכם את השבועיים ...

טוב אז איך אפשר להתחיל לדבר על השבועיים הכי כיפים בחיים שלי?!

נראלי שצריך להחיל מההתחלה, כמו בכל סיפור.

אז ביום שבת בלילה הגעתי לשדה כמו כולם בשעה 4.

בערך ב 4 ועשרה - 4 ורבע הלכנו לכיוון של המזוודות שמעלים למטוס, מסרנו את המזוודות לשלום והתחלנו להתקרב לכל הבדיקות הטחוניות שצריך לעשות, של הדרכון, של התיקים וכו'.

הגענו לדיוטי וקניתי טובלרון, אם אנד אם ועוד כל מיני שטויות של דיוטי פרי..

לפני העלייה למטוס כולנו ישבנו במעל והתחלנו להתחבר קצת, עלינו על המטוס ולאחר ההמראה התחלנו לדבר והתחברתי עם הילדים יותר.

אפילו מישו שאל אותי אם אני מכירה מישי לפני מרוב שזה היה נראה כאלו אנחנו מכירות שנים.

שרפנו 5 וחצי שעות במטוס בדיבורים, קצת שינה, קצת מוזיקה, קצת טאקי, מה שהיה לעשות. נחתנו בשלום וכולם מחאו כפים לטייס.

היינו בערך שעה וחצי – שעתים בשדה לבדיקות (עוד פעםםם) וגם כדי לקחת את המזוודות. אחר כך יצאנו מהשדה והיה קרר בחוץ הלכנו לכיוון האוטובוס וישנו שם. שהתעוררנו הגענו כבר לברייטון ואני התרוצצתי בכל האוטובוס וצילמתי תמונות.

הגענו למקום וכולם היו פשוט מוקסמים מהיופי שלו פשוט מוקסמים.

הלכנו לoffice ומשם לקחו אותנו לחדרים לשים את המזוודות, אחר כך עשו לנו סיור במקום ואז הייתה ארוחת ערב.

פגשנו את ה 6 ישראלים האחרים שבאו כבר שבוע קודם ואכלנו. פסטה.

שסיימנו לאכול הלכנו לחדרים עד הדעה 8 שהיינו צריכים להיות בmeeting point

היו כמה פעילויות ואני בחרתי ללכת לסרט.

הסרט שהוקרן היה דמדומים או באנגלית twilight. אף אחד לא ראה את הסרט באמת וכולם דיברו אחד עם השני.

אני דיברתי עם קבוצה של ספרדים והייתי עם עוד 2 ישראליות (לילוש ומייקל) ודיברנו איתם.

הספרדים החליטו שבא להם לקרוא לי loca  וזה היה ממש מצחיק וגמאני קראתי להם loco  ו loca  כי loco זה לבנים וloca זה לבנות.

כל השבוע קראנו ככה אחד לשני עד שהם עזבו.

שנגמרה הפעילות בשעה 10 בלילה הייתי בחוץ עד 10 וחצי ודיברתי עם כל מיני אנשים מכל העולם, מברזיל, ספרד, שוויץ, ועוד. בשעה 10 וחצי עלינו לחדרים וסידרנו את המזוודה, התקלחנו, דיברנו קצת והלכנו לישון.

קמנו לבוקר ראשון בברייטון. הלכנו לארוחת בוקר ואכלנו קורנפלקס בחלב וקוראסון אחר כך בשעה 9 היינו צריכים להיות ב meeting point כל אחד הלך לפעילות שהוא בחר.

אני ועוד קבוצה של ישראלים הלכנו למשו של קסמים אבל שיחקנו אמת או חובה במקום.

אחר כף בשעה 10 וחצי הייתה הפסקה עד 11 ואז עוד פעילות עד 12 וחצי.

ב 12 וחצי הייתה ארוחת צהרים ואכלנו פסטה וקצת ירקות.

למי שסיים לאכול היה זמן חופשי עד השעה 2 וב 2 היינו צריכים ללכת עוד פעם ל meeting point ומשם הלכנו לעשות מבחן הקבצות.

בערב הייתה עוד פעילות או כמו שאומרים באנגלית activity. בלילה התקלחנו והלכנו לישון.

יום למחרת באחת הארוחות פגשנו 2 איטלקים ואליהם התחברנו הכי הרבה. אחד מהם התחיל לקרוא לי קוזקו ואני לו, אחרי כמה ימים כל הקמפוס התחיל לקרוא לי קוזקו וסה היה ממש מצחיק, (עד עכשיו כולם קוראים לי קוזקו).

אפילו המדריכים קראו לי קוזקו.

בשעה 2 אמרו לכל אחד באיזה הקבצה הוא נמצא ותנחשו איזה הקבצה אני הייתי (טוב אני יספר לכם, בהכי גבוהה). התחברנו לחלק מהילדים שהיו איתנו בכיתה.

ביום רביעי לפי דעתי הלכנו לטירת ארנדל. המקום היה יפה ממש והספקנו לחזור לארוחת צהרים. היה שיעורים, אחד של לימודים שהיה שעה וחצי ואז הפסקה של חצי שעה ואז עוד שיעור של פרוייקט שבו עשינו הצגה, גם הוא לקח שעה וחצי. היה זמן חופשי כמו תמיד ואז ארחות ערב שבה עוד פעם אכלנו פסטה (כמו כל יום בערך עד ששחזרנו הביתה) ואז ACTIVITY.

יום שישי הצגנו את ההצגות וממי שעשה את ההצגה הכי יפה קיבל פרס. בארוחת ערב כל הישראלים היו צריכים להגיע יותר מוקדם ב20 דקות ועשינו קידוש, וכל הילדים האחרים חיכו לנו בחוץ עד שנסיים. שמו לנו מפה לבנה על השולחנות, אבל רק על שלנו, הביאו לנו נרות, ואפו לנו חלות. אפילו עשו כיפות בשביל הבנים. והכינו שירונים למי שלא יודע את המילים של השירים.

בערב הייתה מסיבה שהייתה ממש כיפית ועולם רקדו. אחרי המסיבה כל מי עזב הצתלם עם כולם והייתה אווירה עצובה... נפרדנו מכולם והלכנו לחדרים.

ביום שבת בבוקר הלכנו ללונדון וביקרנו בLondon Eye ושטנו בנהר התמזה. חזרנו לקמפוס בערב ישר לארוחת ערב, ותנחשו מה אכלנו הפעם. פסטה!!

ביום ראשון הלכנו ללונה פארק הכי כיפי בעולם ועליתי על כל המתקנים ובגלל שעשיתי אתזה לא היה לי זמן להשיג לי בובה L.

לא סיפרתי לכם גם על הימים שהלכנו לקניות בברייטון, לקחו אותנו לברייטון כמה פעמים משו כמו 3 4 בכל השבועים האלה לקניות ובכמובן שגם בלונדון היינו בקניות J

יום חמישי עשינו מבחן לראות אם השתפרנו וכמובן שהשתפרנו

ביום שישי היה לנו טקס סיום שבו כל אחד קיבל את התעודה שלו ואת המבחנים שהוא עשה, בהתחלה ובסוף. אחר כך הייתה עוד פעם מסיבה, אבל הפעם מסיבת פרידה לנוווו !!!!

אחרי המסיבה הצטלמנו מלאאאא ונפרדנו ובכינו והיה ממש עצוב. בערב בעשרים ל11 עשרה ל11 הלכנו לחדרים להתארגן לשינה.

יום שבת לקחו אותנו לפורטנורט לקניות. שחזרנו הלכנו לארוחת ערב ואז להתקלח, הלכנו ל ACTIVITY האחרון שלנו ובזמן שהיינו ב ACTIVITY הייתה חתונה אז אחרי ה ACTIVITY היינו חייבים לחזור לחדרים, ולא רצינו כי לא נפרדנו מהחברים שלנו. בסופו של דבר כן היינו בחדרים ודיברנו איתם בווצאפ.

בבוקר היינו צריכים להיות מוכנים למטה ב 7 בבוקר עם המזודות ואני וחברה ירדנו למטה יותר מוקדם בערך ב 6 – 6 וחצי ופגשנו חבר, דיברנו איתו ואז עוד כמה ילדים הצטרפו אלינו. בערך בחמישה ל7 הלכנו להביא את המזוודות מלמעלה. שירדנו ראינו מלא ילדים שקמו מוקדם בבוקר רק בשבילינו כדי להיפרד מאיתנו.

נפרדנו מכולם עם דמעות על הפנים והלכנו לכיוון האוטובוס ונסענו לשדה.

עברנו עוד פעם את כל הבדיקות ועלינו על המטוס. העברנו את הטיסה בדיבורים ושירדנו היינו עצובים ולא רצינו להיפרד אחד מהשני. כל אחד לקח את המזוודה והלך להורים שלו.

היה לי עוד הרבה דברים כל כך מהנים במקום הזה שכבר לא יכולתי לספר את כולם. אני רוצה לחזור שנה הבאה למקום הזה ולפגוע את כל החברים שלי.

נקשרתי לאנשים כל כך חזק כאילו הכרתי אותם כל החיים שלי.