רוני

• מרכז: Brunel בוגרים
  • יצאתי בקיץ: 2015

רוני גרוסמן

קוראים לי רוני גרוסמן והשנה ...

עמית דרויש  (דרויש)

היי קוראים לי עמית דרויש בן ...

מאי דיין  (מאיוש)

הייייי אני מאי דיין ואני השנה ...

רז דוידסון

אם היתי מנסה לעצום את העניים ...

בת חן מהרט  (בת-חן)

היי אני בת חן מהרט והשתתפתי ...

אופיר אלפסי  (אופיר)

אז WOW! אין לי ...

קוראים לי רוני גרוסמן והשנה יצאתי לסאמרסקול ברידינגSmileys

אני לא יודעת איך אני אסכם שבועיים מדהימים כאלה אבל בכל זאת.

הכרתי מלא חברים חדשים, מכל העולם (יפן, איטליה, צ'ילה, רוסיה) וכמובן גם מהארץ! זכיתי להיות חלק מקבוצה כלכך מדהימה שאין לי מילים לתאר כמה אני אוהבת כל אחד ואחת מכם,לעולם אני לא אשכח את השטויות והבלגן שעשינו בלילות, (השירים שלי ושל קרן) וכמה אני מתגעגעת ועוד שנייה בוכה כשאני נזכרת.

אחרי כל ההקדמה אני אתחיל באמת.Smileys

אז נרשמתי די בהתחלה כבר אז ספרתי את הימים עד לטיסה והתנחמתי ביום שהם הגיעו ל99 ובחופשת פסח נפגשנו בתלאביב, היינו אז קבוצה ממש קטנה
(7 או 10 אם אני לא טועה) והיה מממש כיף להכיר ואז התחלנו לגדול והגענו
ל 22! ורובנו היה בנות (רק דב ומתן) וכבר חשבנו שאין מצב שנשבור את ה"מסורת" שלנו...

אבל הגיע יום המפגש ברמת אפעל, סוףסוף הכרתי את כלהקבוצה (והצטרפו עוד בנים!) היה ממש כיף ההכרות עם המדריכות המדהימות חן וליאור.

שבוע לפני הטיסה כבר התחלתי לארוז והייתי מוכנה לטוס.

עברו הימים עד ליום המיוחל (19.7 תאריך שאני לא אשכח בחיים) ההתרגשות הייתה מטורפת ועברנו את הבידוק הביטחוני וכמובן שקנינו חצי מהדיוטי פרי (תודה לאחות של מאי שעשתה לנו הנחה מדהימה!) לאחר טיסה של 5 שעות בה בכלל לא ישנו (חלקנו אפילו התחילו עם הדייל האיטלקי) נחתנו בלונדון! רצנו לאסוף את המזוודות ועלינו ישר לאוטובוס שלקח אותנו לאוניברסיטה ברידינג, הקמפוס היה ענקי! התמקמנו בחדרים (קומה 4 אימפריה!) וישר הלכנו לארוחת ערב (שכללה בעיקר תפוחי אדמה) ואחרך כך הלכנו לפעילויות ערב(קונברשייסן קלאב!!) שם הכרתי את הילדים מהארצות האחרות.

קמנו לבוקר אנגלי במיוחד ורצנו למיטינג פוינט (רבע לשמונה!) ומשם לארוחת בוקר(אני ועדי הברחנו נוטלה לחדרים) והמשכנו למבחן כניסה ואחרי המבחן יצאנו לטיול ראשון בלונדון! בהתחלה היינו במוזיאון הבריטי שהיה נחמד ואחריו הלכנו לאוקספורד סטריט וכמובן יש רצנו לפריימרק וקנינו חצי מהחנות  ומשם חזרנו לקמפוס ישר לארוחת ערב.

אני לא אכתוב מה עשינו בכל יום כי זה הרבה (ממש הרבה) אז אני טיפה אקצר

היו לנו ימים שבהם רק למדנו כמה שזה נשמע נורא זה היה ההפך! כל כך נהנתי מהשיעורים עם רזמינה וכמובן עם ג'ורג ועם כל הילדים שהיו איתנו בכיתה (פוקו, פוקה, סוזו, תמאמי, מוטויאסו וכמובן קוקי היפנים, וסטפן הרוסי)

אני לא אשכח את החלק של הפרוייקט שהיינו צריכים לעשות הצגה על נושא כל שהוא שאנחנו בוחרים כמובן בקבוצה שלי עשינו את דמדומים והיה ממש מצחיק לראות את קוקי מנסה להיות ערפד.

כמובן שבהפסקות לא היה שקט בקמפוס, כל הבנות הישראליות "התאהבו" בתקומי היפני שהיה ממש חמוד (תקומי אמר לי לקום אז קמתי – מפי נועה קרן-) ועשינו המון סלפי עם היפנים וכמובן עם האיטלקים בקיצור לא היה משעמם לרגע.

הטיולים ללונדון היו מדהימים! במדאם טוסו אני ואופיר הצטלמנו עם וואן דיירקשן שנראו ממש אמיתיים והצטלמו גם עם ג'וני דפ, הנסיכה דיאנה,ספיידרמן, הענק הירוק ועוד מלא מפורסמים.

היה לי ממש כיף, כיף זה אפילו לא המילה שבאמת תתאר בדיוק את החוויה המטורפת שעברתי בשבועיים האלה

אני רוצה להודות לקבוצה המדהימה שלי: אבי, אופיר, ברלה(בןחן), בת', דב, דנה, ולריה, עדי, יהב, יובל, מאיצ'י, מייקל, ניצ, מיקה, מישל, מתן, נאווי, אוסמו, בבס, סתיו, עמית(נטע), קרן, רויי, רות, רז, רעותי וכמובן למדריכות הכי שוות בגלקסיה חן וליאור שעשו את השבועיים האלה ללא פחות ממושלמים אני מתגעגעת