אבירן

• מרכז: Queen anne′s
  • יצאתי בקיץ: 2015

אבירן זר  (אבירן)

בהתחלה בטיסה אני כבר התחלתי ...

יהונתן אזולאי

מאיפה להתחיל? אני רוצה לומר ...

מיכל שפר-רוט  (מיכמיכ)

היי קוראים לי מיכל שפרוט מרחובות ...

אור מזור

כשהגעתי לאנגליה הכל נראה לי ...

נוי כהן  (נוי)

החוויה שלי מהסאמר סקול החוויה ...

בהתחלה בטיסה אני כבר התחלתי להתגעגע להורים שלי אבל כבר במהלך הטיסה התחלתי לשכוח את הגעגועים אלייהם בזכות חבריי הטובים אור ויהונתן שטסו איתי גם.Smileys

כשהגעתי לאנגליה הכל נראה לי כל כך לא מוכר ומוזר, המזג אוויר היה קריר והייתה תלושה של חו"ל באויר.
יום אחרי שהגענו הלכנו להיבחן במבחן שיקבע באיזה קבוצה כל אחד ילמד.
יום לאחר מכן היה חילוק להקבצות, אני הייתי בהקבצה האמצעית, דיי התאכזבתי אבל בכל זאת שמחתי כי זכיתי לעבוד בקבוצה עם ילדים מדהימים.Smileys

אם אני זוכר נכון אז הטיול הראשון היה לטירת וינסדור העצומה. הביאו לנו מעין אוזניות שכאשר לחצו על מספר כלשהו באוזניות הסבירו על הדבר המסויים שהיה עליו את המספר ההוא. את הסדר של הדברים הבאים אינני ממש זוכר אז הנה את מה שאני זוכר.
הטיול הבא הוא לפארק שבחלקו היו מתקנים עם מים. הפארק היה עצום והיו בו הרבה מתקנים ומתוכם חמש רכבות הרים.
הטיול הבא הוא שייט בנהר של לונדון , שם עברנו את הגשרים של לונדון וגם את "העין של לונדון" עצרנו ליד הביג בן ומשם הלכנו מעט ואז נסעו בחזרה לקווין אנס.
הטיול הבא הוא למדאם טוסו מוזאון השעווה. במוזיאון היו דמויות רבות משעווה שנראו כל כך אמיתיות וגם פעם אחת היית בטוח שאחת הבובות ביא אמיתית ושנתקעתי בה ביקשתי סליחה
בטיול הבא עברנו דרך פארק כלשהו והגענו לארמון בקינהאם, למזלנו הגענו בזמן של החלפת משמרות, זה הה מחזה מרהיב, כולם כל כל מסודרים וממושמעים.
באחד הימים גם יצאנו למסיבה, במסיבה הכרנו ישראלים שהיו איתנו בטיסה והתחברנו אליהם מאוד. הכרנו גם כמה צרפתים, איטלקים, ספרדים שגם איתם דיברנו.Smileys
ביום אחד גם עשו לנו תחרות עיצוב בגדים ועל אף שאני ישראלי בחרו אותי להיות הדוגמן של פורטוגל, עיצבו לי בגד יפה אך לא זכיתי כי התחרות הייתה קשה והיו שם המון בגדים יפים.
וכמובן, עשינו גם קניות, כמעט בכל יום שיצאנו מהמחנה היה לנו זמן לקנות, קנינו המון דברים, לנו, למשפחה, לחברים, ואפילו רצנו שעה בשביל להגיע לחנות של ויקטוריה סיקרט.
במהלך הסאמר סקול עשיתי דברים שבארץ לא היה יוצא לי לעשות אף פעם. אני שיחקתי דודג´בול, משחק שבארץ אין. אני נהגתי להסתובב ברחבי קווין אנס הרבה ומספר פעמים מצאתי סנאי על הגדר.

בסאמר סקול התחברנו להמון אנשים שהיו שם מכל המדינות ובמיוחד לפורטוגלים. היינו יושבים בלובי ומספרים סיפורים, צוחקים ביחד, עושים מלחמת כריות והכל היה כל כך כיף רק חבל שהם עזבו אחרי שבוע. הכרתי שם אנשים כל כך מדהימים מכל המדינות ועדיין עם חלק אני בקשר ואני מתגעגע לכולם ומת לראות אותם שוב.

לסיכום זה היה הסאמר סקול שלי ובסוף השנה בטקס קבלת התעודות קיבלתי מצטיין הכיתה. הייתי מאוד נרגש. סאמר סקול זאת חוויה מדהימה ואני ממליץ לכל אחד לנסות.Smileys