מור

• יצאתי בקיץ: 2015

מור חגי

היי קוראים לי מור חגי, בת ...

רם הירש

היי   אני רם הירש מפרדסיה ...

דניאל מלכין

היי אני דניאל ואני יצאתי לסאמר ...

אלינור עינב  (אלינורוש)

אוקיי ואוווו ווואוו וווואווו... ...

קרן קמינסקי  (קמינסקי)

רציתי לטוס לסאמר סקול כבר ...

ליהי גולן

שלום שמי ליהי השנה יצאתי ...

היי

קוראים לי מור חגי, בת 15 משוהם, וחזרתי מסאמר סקול בקיימברידג׳ לפני שבוע בערך וזאת החוויה הכי מדהימה שחוויתי!!

אני זוכרת שהתרגשתי בטירוף לפני הנסיעה וספרתי את הימים לאחור מהרגע שנרשמתי.

כשהגעתי לשדה תעופה בארץ (טסתי עם עוד חברה מהארץ, שירה) פגשתי את שירה שם, והסתכלתי על כולם וזה היה נראה לי ממש מוזר שאני עומדת לבלות את השבועיים הבאים איתם 24/7, אני זוכרת שאחת הבנות אמרה שנצא משם כמו משפחה אחת גדולה ואת האמת לא חשבתי שזה באמת יקרה... אבל היא לגמרי צדקה!!! הכרתי חברים מדהימים!!! כשנחתנו בשדה תעופה בלונדון ירד גשם והיה ככה בכל השבוע הראשון אבל לא נתנו לזה להרוס לנו בכלל כי זה היה עדיף לגמרי על פני החום בארץ, ובשבוע השני התחמם והיה נעים.

ביום הראשון אחרי הטיסה הגענו בין הקבוצות הראשונות שמגיעות כדי לתפוס את החדרים הטובים (חדר גדול עם מקלחת ושירותים צמודים), נתנו לנו בעיקר לנוח רוב היום ובערב הייתה מסיבת פתיחה.

ביום השני עשינו את המבחן רמה שבכלל לא היה קשה.

אחרה״צ/בבוקר (תלוי ביום) היו פעילויות כיפיות ממש עם כל הילדים מכל העולם ומדריכים מחו״ל שהיו נחמדים ממש.

היו לנו גם טיולים בשבת וראשון וגם באמצע השבוע ללונדון, לברייטון, אוקספורד (העיר לא הרחוב לצערנו) ועוד...

היה לנו זמן חופשי שאפשר לדבר עם כל הילדים מכל העולם או לצאת בקבוצות להסתובב בקיימברידג׳, ויש שם פשוט הכלללל מלא שופינג, אוכל ופשוט הכל. יש קניון ממש קרוב ודוכן קרפים שפשוט חובה ללכת אליו!!! (הוא בצבע תכלת ליד הסניף של boots) יש שם את הקרפ הכי טעים שאכלתיייייייי!!!!

רציתי להגיד תודה למדריכות המדהימות נועה ופולה, שבאמת החוויה הזאת לא הייתה אותו דבר בלעדיהן. וכל הזמן דאגו לנו שיהיה לנו רק טוב ותמיד היו אכפתיות ועזרו לנו בהכל 24/7, ושרדו אותנו למרות ששיגענו אותן קצת.

הכרתי מלא חברים חדשים מכל מיני ארצות וגם מישראל ואני בטוחה שאני אשמור איתם על קשר. כבר קבענו לנסוע שנה הבאה למקום אחר או אפילו שוב לקיימברידג׳ (מתחילה לחסוך מעכשיו!!!)

באמת שאם אתם מתלבטים אם לצאת או לא אז ברור שכן!!!!!! וקיימברידג׳ זה ה-מקום ללכת אליו לחוויה כזאת. פשוט חובה!!!!! הייתי עושה הכל כדי להישאר עוד שבוע אז אם אתם יכולים תיקחו שלושה שבועות כי בשבועיים זה הופך להיות שגרה ואתה מתרגל לזה ובסוף השבוע השני הרגשתי שעדיין לא מיציתי ורציתי להישאר כל כך לעוד שבוע!!!! ואם עכשיו היו מציעים לי לחזור לעוד שבוע הייתי עולה על המטוס בלי לחשוב אפילו!!!

חוויה מושלמת שאסור לפספס ממליצה לכולם!!!!!!!!