אושר

• מרכז: Queen anne′s
  • יצאתי בקיץ: 2015

אושר לוי  (אושר)

היי, אני אושר  אני מהרצליה, ...

יהונתן אזולאי

מאיפה להתחיל? אני רוצה לומר ...

בר תדהר  (בר)

שלום קוראים לי בר ואני בת ...

מיכל שפר-רוט  (מיכמיכ)

היי קוראים לי מיכל שפרוט מרחובות ...

נטע גיל

היי! אני נטע, בת 15 ובקיץ ...

Bar Margalit  (בר)

שלום, אני בר מרגלית. בקיץ ...

היי, אני אושר Smileys
אני מהרצליה, אני בת 14 והשנה טסתי לסאמר סקול באנגליה עם קמפוס פעם ראשונה.
לפני שנרשמתי הייתי בטוחה שלא יהיה כיף בכלל, שלא אסתדר שם, שכל היום נלמד אנגלית ובכלל שלא אבין מה שהמדריכים אומרים, אבל בכל זאת החלטתי להירשם. נרשמתי עם עוד חברה כמה חודשים לפני, וחיכיתי כבר למפגש של כל הקמפוס. לאחר כמה זמן הגיע המפגש.. התרגשתי ממש לראות את כולם ולדעת כבר מי תהיה המדריכה שלי וכל מי שבקבוצה שלי.
Smileysהתרשמתי מאוד וכבר רציתי לטוס. חיכיתי רבות ליום הטיסה וניסיתי  להעביר את הזמן ובסוף הוא הגיע!!!! הגענו לשדה בשעה ארבע בבוקר, כולם מתרגשים ומוכנים לטיסה מלאת חוויות וכיף.Smileys ההורים נפרדו מאיתנו בשדה התעופה והמשכנו למטוס, הגענו לאנגליה למרכז קווין אן בו ישנו, עשו לנו סיור במקום, נתנו לנו להתארגן בחדרים והלכנו לאכול ארוחת ערב. הכרנו ילדים חדשים מארצות שונות כמו איטליה, ספרד, פורטוגל, רוסיה. הם היו מאוד נחמדים והיה מאוד כיף להכיר תרבויות חדשות וחברים חדשים מהעולם. יום למחרת היה לנו מבחן רמות בו בדקו את הרמות שלנו באנגלית והידע שלנו על אנגליה. מאוד נלחצתי מהמבחן רמה, חשבתי שלא אסתדר ושלא אבין את המורה שמדברת רק אנגלית, אבל המבחן עבר וחילקו אותנו לרמות וכך כל יום בשבוע הראשון למדנו בבוקר כשלוש שעות.Smileys לאחר המבחן קיבלנו לוז של היום ובו איפה אנחנו צריכים להיות כל שעה. בבוקר אכלנו, לאחר מכן למדנו, היו פעילויות ערב וצהריים והיה מאוד כיף למרות שהזמנים היו קצת צפופים. לאחר כמה ימים במקום הכרתי חברים חדשים מישראל ובכלל מכל העולם, יצאנו לשופינג ברידינג וגם למדנו קצת שפות חדשות, גילית על עצמי דברים חדשים שלא ידעתי על עצמי.Smileys התחברתי לכל אחד ואחד ויצאנו לכמה טיולים. חלק מהכיף היה שליאת המדיכה מאוד אהבה אותנו וצחקה איתנו ונורא נהנתי שהיא הייתה המדריכה שלי. לאחר השבוע הראשון יצאנו לפארק, לטירת ווינדסור ולכמה מסיבות. הלימודים עברו להיות בשעות אחר הצהריים מה שקצת הקשה על הלמידה, אבל בכל זאת הצלחנו ללמוד. הפעילויות היו בבוקר, וכך היינו יותר רעננים ונהנו ממש במיוחד מהחברה. כך חלפו במהרה שבועיים מלאי חוויות וכבר קיבלנו את התעודה של הלימודים המראה כמה השתפרנו והיינו צריכים לעזוב... כולם היו עצובים ובמיוחד אני, בכיתי המון והתחברתי לכולם, היה לי עצוב לעזוב!Smileysהרגשתי כאילו עברתי חיים שלמים עם כולם וניסיתי להשלים שאנחנו עוזבים אבל לא הצלחתי. בסוף כשחזרנו לארץ ונפרדנו מכולם חשבתי על כל החוויה המדהימה שעברתי שם וכבר עברו חודשיים מאז ונפגשתי כמעט עם כולם, וכמובן שחוויה כזאת אי אפשר לפספס משהו שלא אשכח ולא אחשוב פעמיים ואפילו ארשם בשנה הבאה.