דנה

• יצאתי בקיץ: 2015

דנה בוכמן -בלום  (דנה)

אני רוצה להתחיל בלהודות למדריכות ...

ליהי גולן

שלום שמי ליהי השנה יצאתי ...

מור חגי

היי קוראים לי מור חגי, בת ...

אביב לואיס  (קקי מעוך)

היי,   אני אביב והייתי בסאמר ...

יהלי לפיד  (יהלי)

היי   קוראים לי יהלי ...

ירדן זינגר  (ירדן)

הי קוראים לי ירדן זינגר, וטסתי ...

אני רוצה להתחיל בלהודות למדריכות המדהימות שלנו נועה ופולה שהפכו את החוויה הזאת למושלמת והיו שם בשבילנו כל הזמן גם אם זה באמצע הלילה או מוקדם בבוקר SmileysSmileys

בהתחלה היתי בטוחה שאני לא אתחבר לילדים בקבוצה אבל כבר בדקה הראשונה התחברנו ונהינו משפחה גדולה. בטיסה
התחלנו להכיר את הילדים וישר ידענו הכל אחד על השני.

שהגענו לקיימברדג כולם התרגשו ורצו כבר להתחיל את החוויה הזאת כמה שיותר מהר .בהתחלה היה קשה להתרגל למזג האוויר הקר אבל כולם התרגלו בקלות ונהנו גם מהקורSmileys

השיעורים היו שונים משל ישראל ושם הכרנו המון ילדים מסין, ספרד, ארגנטינה הונגריה ועוד. בהתחלה היה לנו קשה לדבר רק עיברית ונפלט לנו לפעמים דברים בעיברית אבל ממש מהר התרגלנו לזה שח-י-י-ב לדבר רק אנגלית!!

האוכל היה מוזר בהתחלה אבל בזכות המדריכות המדהימות שלנו הן דאגו שיהיה לנו אוכל טוב וטעים כמו הלזניה או ערב הפיצות שכולם נהנו ממנו.

אני מתגעגעת לשעות החופשיות בין השיעורים לפעילויות שלא ידענו אם ללכת להסתובב בעיר המדהימה או להישאר ולהכיר עוד הרבה ילדים ממדינות אחרות.

הנסיעות באוטובוס למקומות השונים גיבשו אותנו ונתנו לכמה הזדמנויות להכיר יותר את שאר הילדים ולכמה מהילדים להשלים שעות שינה (מה שהיה חסר לכולם!) הטיולים בחוץ היו מעניינים, יפים, מצחיקים ומגבשים! כמו הטיול למוזאון למדאם טוסו או לארמון המלכה שם ראינו את החלפות השומרים ובמקרה באותו היום היה מרוץ אופניים שליווה אותנו כל הדרך של הטיול מה שהפך את הטיול ליותר מגניב!

דבר שחסר לי זה הצ'אק רום שכולם חיכו וניחשו איזה מדריך יבוא ויבדוק אותנו כל לילה מחדש. מה שהפך את הדברים במגורים ומבחינת שיעורים ליותר קלים זה הוא גלאן אחד המנהלים במקום שבמקרה הוא גם ישראלי לשעבר אז בזכות זה הוא עזר לנו בבעיות בנוסף לנועה ופולה!!

לפני שנסעתי לסאמר סקול חברות שהיו כבר בסאמר סקול אמרו לי שאני אכיר משפחה חדשה וצחקתי כי זה היה נשמע לי די מוזר להתחבר ברמה כזאת בשבועיים אבל אחרי השבועיים האלו אני יודעת על מה הן דיברנו ואני מרגישה שכל הקבוצה היא משפחה אחת גדולה!!!
לסיכום אני רוצה להודות לכל הילדים שהיו איתי בחוויה המדהימה והמושלמת הזאת ואני כבר מתגעגעת ומחכה להיפגש איתכם ולדבר על הכל!