ירדן

• יצאתי בקיץ: 2015

ירדן זינגר  (ירדן)

הי קוראים לי ירדן זינגר, וטסתי ...

דניאל מלכין

היי אני דניאל ואני יצאתי לסאמר ...

ליהי גולן

שלום שמי ליהי השנה יצאתי ...

אלינור עינב  (אלינורוש)

אוקיי ואוווו ווואוו וווואווו... ...

הגר ישי  (הגר)

איך אפשר בכלל להתחיל לתאר ...

אביב לואיס  (קקי מעוך)

היי,   אני אביב והייתי בסאמר ...
הי קוראים לי ירדן זינגר, וטסתי השנה לסאמר סקול בקלייר קולג' בקיימברידג'.
זה הדבר הכי טוב שחוויתי בחיים שלי!!Smileys

כמה חודשים לפני הטיסה חברה שלי ואני תכננו לטוס ביחד והחלטנו על הכל, לאיזה מרכז נרשם, לכמה זמן, ובאיזה תאריך. בסוף החברה שלי לא יכלה לטוס איתי וממש לא רציתי לבד, פחדתי שאני לא אתחבר לאנשים, או שאני לא אוהב את הילדים שטסים איתי.

אבל החלטתי לטוס לבד בסוף. ביום של המפגש פגשתי את כולם ובאמת שהם אנשים מדהימים! התחברתי אליהם והבנתי שהחלטתי נכון שבחרתי לטוס לבד.
אז לכל מי שלא יודע אם לטוס לבד או לא, אני חושבת שכדאי כי זאת הזדמנות להכיר יותר אנשים ולהתחבר אליהם.

ביום הטיסה כולנו התרגשנו מאוד ואני כבר רציתי להגיע לקיימברידג'!
נחתנו ונסענו ישר לקלייר קולג', מקום מהמם וגדול. נתנו לנו זמן להתארגן בחדרים ולנוח לפני שלוקחים אותנו להסתובב בעיר.

ביום השני היה לנו מבחן של החילוק לרמות, היה קשה אבל עברנו אותו.
בערב הייתה את מסיבת הפתיחה, כשנכנסנו פגשנו אנשים מספרד, סין, יפן, שוודיה, פורטוגל, איטליה, צרפת, שוויץ, הונג קונג, ערב הסעודית ועוד מלא שאני לא זוכרת, דיברנו איתם, ואני הכרתי אנשים מדהימים שקיבלו אותנו ממש יפה.Smileys

ביום השלישי כבר חילקו לנו את הלוז שלנו, חלק מהילדים התחילו את היום בפעילויות וחלק בלימודים ואחרי הפסקת הצהריים זה התחלף, מי שלמד הלך לפעילויות ומי שהיה בפעילויות למד.

רוב הפעילויות היו כיפיות, לקחו אותנו למוזיאונים, עשו לנו תצוגת אופנה שהיינו צריכים לעצב בגדים משקיות זבל ולבחור מישהו מהקבוצה שידגמן (אני דגמנתי לא מרצון), הייתה פעילות נוספת בה היינו צריכים להיות בקבוצות ולחפש במפה שקיבלנו מקומות בעיר שמסומנים במפה, היה שיט בנהר, תחרויות של ידע כללי ועוד.
בימים של הטיולים לקחו אותנו ללונדון, לברייטון, לאוקספורד, היינו במדאם טוסו ובמוזיאון של הארי פוטר והיה ממש כיף!Smileys

ביום האחרון של הקבוצה של השבועיים היה עצוב לכולם, כי בכל זאת נפרדים מעשרה ילדים שהיו כמו משפחה בשבילנו.
בשבוע האחרון הזמן טס, עשינו מלא דברים ונהנינו מאוד למרות שהתבאסנו שנשארנו קצת. אני אהבתי מאוד את השבוע האחרון, היו פעילויות מהנות, טיולים וגם התחברתי יותר אל הילדים בקבוצה. אני חוזרת מהסאמר סקול עם חברים חדשים לחיים, באמת שפגשתי אנשים מדהימים.

המדריכות שלנו נועה ופולה הן המדריכות הכי טובות שיכלתי לבקש!! כל דבר שהייתי צריכה או או עזרה שביקשתי מהן, הן עזרו ונתנו מה שיכלו, באמת שהן מהממות! והמדריכים שהיו בקלייר קולג', היו זורמים ומצחיקים והיה כיף איתם!

אני מתגעגעת אל כולם ברמות ותאמינו לי שאני כל כך רוצה לחזור לשם ולהיות שוב עם כולם מרוב שהיה לי כיף.Smileys

אז מי שמתלבט אם לטוס או לא, אני מקווה שהבנתם שכןן!!