נעמה

נעמה אנגל  (נעמה)

היי   קוראים לי נעמה ...

מירן נגלר  (מירקוש)

טובבבבב אז מאיפה בכלל להתחיל ...

עדי לשם  (עדי)

היי קוראים לי עדי ואני בת ...

איילין גבע

היי   קוראים לי איילין ...

נוי נועה אז כהן  (נויקה)

היי קוראים לי נוי ואני חוויתי ...

ניקול גלפנד

היי, אני ניקול בת 16 מנהריה ...

היי

קוראים לי נעמה אנגל ואני בת 16, והחופש יצאתי לשבועיים הכי מדהימים ומלאי חוויות אי פעם.

הכל התחיל שחברה הציעה לי להירשם איתה לסאמר סקול, מלאת פחד הסכמתי והתחלנו בחיפושים אחרי המרכז המושלם שאחר כך מצאנו, קיימברידג' סנט אדמונס !

חיכיתי וחיכיתי ליום שיודיעו מתי המפגש  ושסוף סוף הוא הגיע הייתי בלחץ מלהכיר את האנשים שאני הולכת לעבור איתם את החוויה המדהימה הזו. כשהגעתי למפגש לא ממש יצא לי להכיר לעומק את הלדים בגלל שהמפגש ארך כ- 5 דקות וכל השאר היו הסברים לנו ולהורים.

אחרי שספרתי את הימים בקוצר רוח סוף סוף הגיע היום שטסים ! בלילה מרוב התרגשות לא הצלחתי להירדם ... ובארבע בבוקר כבר הייתי בנתב"ג ונפרדתי מההורים שלי

אחרי שנפרדתי כבר התחלתי להתגעגע וקצת לפחד כי אף פעם לא טסתי בלי המשפחה ופחדתי מהאפשרות שלא אצליח להסתדר ולהיות עצמאית ואחראית, אבל כשפגשתי את שירלי המדריכה המושלמתתת שלנו הבנתי שאין לי שום סיבה לדאוג.

אחרי הבדיקות של הבטחון הייתה לנו בערך שעה וחצי להסתובב בשדה תעופה. אני ועוד כמה בנות הסתובבנו והלכנו לשבת בבית קפה. היה כל כך כיף להכיר שם את האנשים שאני טסה איתם יותר לעומק ובאמת נרגעתי שם כשהכרתי חברות חדשות והייתי בטוחה שביחד יהיו לנו זיכרונות מטורפים.

בטיסה של ה- 4/5 שעות היה יותר ממספיק זמן לישון קצת להכיר עוד אנשים.

כשיצאנו מהשדה תעופה בלוטון הופתעתי לגלות שבלונדון יכול להיות קר גם אם זה אמצע יולי J .

כשנסענו למרכז שנמצא כשעה נסיעה מלונדון בערך ראיתי את הנופים המדהימים שבקיימברידג' ובדרך אליה.

כשהגענו לקולג' עשו לנו סיור והבנתי שעשינו בחירה מדהימהה ! הקולג' היה מושלםם והצוות המקומי היו פשוט נחמדים כל כך !

אחרי הסיור אכלנו ואז היה לנו זמן חופשי לנוח קצת שבו אני והבנות המקסימות שהכרתי יצאנו וישבנו מאחורי המבנה על ספסל בתוך חורשה כזו של עצים ( הכל שם פשוט ירוק ומושלם !). אחר כך בערב הייתה לנו פעילות מאורגנת שם פגשנו פעם הראשונה את הטאיוונים והברזילאיות ! שיחקנו שני דגלים או לפחות ניסינו...

בבוקר של היום השני קמתי ולא האמנתי שאני באמת בסאמר סקול בקיימברידג' ! הגענו לארוחת בוקר שהיא באמת הארוחה הכי טעימה ביום ! אחרי זה הלכנו למבחן רמה שחששתי ממנו כי פחדתי שאני לא אכנס לרמה שרציתי אבל המבחן הלך ממש בסדר. אחרי המבחן,ההפסקה והשיעור הסבר שאחריו יצאנו בפעם הראשןנה לקיימברידג' שהיא פשוט חלומית ! בקיימברידג' עשו לנו סיור ופשוט התאהבתי במקום. אחרי הסיור לקחו אותנו לשופינגגג. אחרי השופינג חזרנו למרכז ולא הרבה זמן יצאנו לשחק באולינג !

בימים שלאחר מכן הלכנו לשיעורים עם המורים המושלמיםםםםם בבוקר ואחר כך המשכנו לפעילויות מדהימות כמו: מועדון נוער מטורףף, שופינגג, לונה פארק מגניב (שהכרחנו את המדריך לעלות איתנו על כל המתקנים), ערב פיצה וקידוש בשישי, סיור אופניים, בריכה, תה מסורתי וסקונס, בילי אליוט (מחזמר) ועוד אינסוףףף פעילויות מדהימות !

גם עכשיו חודש אחרי שחזרנו , אני עדין מתגעגעת לקום בבוקר עם שתי השותפות המדהימות שלי לחדר !, למדריכים המקומיים שיצא לי ממש להתחבר אליהם, לשירלי המדריכה מישראל הכי טובה בעולםםם ! לכל האנשים המדהימים שהכרתי בטיול הכי מדהיםםם אי פעם !  ותודה לכל אחד מהם שהפך את הטיול הזה לחוויה המדהימה שהיא הייתה ותזכר לנצח!

אני ממש ממליצה לכל מי שמחפש מרכז לסאמר סקול לבוא לקיימברידג' סנט אדמונדס!