• מרכז: ניו יורק לגילאי 15-18
  • יצאתי בקיץ: 2015

ניקול ניסנוב  (42269)

הייי לכולםםםם!!!!אני לא יודעת ...

ליהי טל

הגענו לשדה התעופה!!!! התרגשות ...

תמר ברק  (תמר)

השנה זאת השנה השנייה שלי בסאמר ...
הייי לכולםםםם!!!!Smileys
אני לא יודעת מאיפה להתחילל, באמת.
אז ככה, בכמה חודשים האלה שחיכיתי לטיול הזה לא כל כך התרגשתי כי לא ידעתי למה לצפותSmileys.
ואז זה הגיע, יום הטיסה. איתו הגיעה ההתרגשות המטורפת ואיתה הלחץ. בכל זאת לא ידעתי למה לצפות ורציתי כבר להגיע לניו יורק. הגעתי לשדה תעופה, נפגשתי עם כל הילדים, נפרדתי מההורים, והלכנו כל הקבוצה, עברנו את הבדיקות ועלינו על המטוס. הטיסה לא הייתה כל כך קשה אפילו שהייתה ארוכה. התרגשתי מידי ולא הייתי רגועה. רציתי כבר לנחות. כבר במטוס התחברתי לכולם והכרתי אחלה ילדיםSmileys.
ואז הגענוווו לניווו יורקקק!!!! איזה כיףףף וואייי. הגענו למרכז וחילקו אותנו לחדרים. ביומיים הראשונים היה קצת קשה. לא הייתי רגילה לשום דבר, אולי ציפיתי ליותר מידי וגם הגעגועים לבית לא עזרו במיוחד. אבל זה עבר, החלטתי להפסיק להיות קטנונית ולהנות ממה שיש ויש ממה!!!Smileys
בקיצור, השבועיים בניו יורק היו מדהימיםםםם. האוכל היה טעים, משמין אבל טעים. הלימודים היו מעניינים, אלא אם כן הייתי עייפה רצח ועוד שניה נרדמתי בשיעור. הדיבור שלי באנגלית טיפה השתפר.Smileys
יצאנו לטייל במקומות רבים בניו יורק. אליהם הגענו באמצעות הסאבווי (הרכבת התחתית). מקומות כמו האמפייר סטייט בילדינג והבניין טופ אוף דה רוק. היינו בטיים סקוור, בפסל החירות, בסוהו ובצ'יינה טאון. היינו גם במוזיאונים וגם בגשר ברוקלין ההורס ביופיו!!!Smileys
כמובן שהיה גם שופינגגג. חלק בלתי נפרד ומאוד נחוץ לטיול הזה. כמעט בכל יום הייתה שעה, שעה וחצי לקניות והיו ימים של שעתיים עד שעתיים וחצי.
כמעט בכל ערב היו במרכז פעילויות שייזם הצוות של המרכז שהיה מדהים. אנשים חמים ונחמדים מאוד.
אחרי שבועיים מדהימים עברנו לבוסטון. בדרך עצרנו באאוטלט ענקי. Smileys
לאחר נסיעה של חמש שעות הגענו למרכז שהיה מהמם. גם שם האוכל היה טעים מאוד והטיולים היו מהנים כמו שייט לוויתנים.
במרכז בבוסטון היו יותר קבוצות מיותר מדינות מאשר בניו יורק. כמו איטלקים (חתיכים ברמותSmileys), סינים, יפנים וגרמנים.
אבל בשבוע הזה כבר נורא רציתי הבייתה כי כבר התגעגעתי מאוד אך זה לא מנע ממני להנות מהחוויה.
לאחר השלושה שבועות הכי כיפים שהיו לי הגיע הזמן לחזור הבייתה. לאחר שנחתנו רצנו לפגוש את ההורים. אבל היה מאוד קשה להיפרד משאר הילדים, מה שלא חשבתי שיקרה. עם חלקם אני מאוד מקווה לשמור על קשרSmileys.
אני ממליצה לכולםםםם לעבור את החוויה הזאת כי היא מדהימה ולא תצטערו, תאמינו לי.