מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

לוס אנג′לס 08.7.2019

נפרדים מהסאמר סקול

שלום משפחות יקרות!

 

ממש כעת אנו עושים את דרכינו חזרה אליכםSmileys

 

קמנו מוקדם מאוד הבוקר על מנת להספיק לטיסה שלנו. אכלנו ארוחת בוקר זריזה במלון על מנת שיהיו לנו כוחות לדרך, נפרדנו מלאס וגאס ועשינו את דרכנו חזרה לעבר לוס אנג'לס, ממנה אנו ממריאים חזרה לישראלSmileys.

 

קמנו עייפים מאוד לאחר שסיימנו את היום שלנו אתמול יחסית מאוחר, ערכנו פרידה מרגשת אחד מהשני, כל אחד סיפר על החוויה שהייתה לו, מה הוא הרגיש שהשתנה בו, איזה חלק הוא הכי אהב במהלך הסאמר סקול ועל איזה קשיים הוא התגבר בדרך. היה מאוד מרגש ובאמת שראינו שכולם נהנו ולכל אחד הייתה חוויה שונה ומיוחדת במהלך התקופה שלנו כאן ביחד. חלק מהילדים אהבו את החוויה באוניברסיטת UCLA המדהימה, אחרים את ההיכרויות עם החברים מכל העולם ואת שיעורי האנגלית, וכולם סיפרו שהם מאוד נהנו מהפארקים כמו סיקס פלאגס ויוניברסל סטודיוס שביקרנו בהם, וכמובן שאף אחד לא שכח להזכיר את החוויה בלאס וגאס שעוד טרייה אצלנו בזיכרון.

 

עכשיו הגיע הזמן לעזוב, עמוסים בחוויות ובזיכרונות הגענו לשדה התעופה בלוס אנג'לס, עברנו במהירות את הבידוק ואפילו היה לנו זמן לאכול משהו כאן בדיוטי פרי בזמן שהמתנו לטיסה שלנו. הטיסה שלנו תמריא ממש בדקות הקרובות (12:15 אצלנו), וננחת חזרה בארץ בשעה 12:05 (שעות ישראל), אז מתגעגעים ומצפים לראותכם ממש בעוד מספר שעות!

 

עדן והילדיםSmileys

   
0
0
התמונות שלי סרטונים שלי



  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה