לוס אנג′לס 08.7.2019

גרנד קניון והובר דאם!

אהלן הורים יקריםSmileys!

היום חיכה לנו יום מרגש במיוחד וכולנו היינו בציפייה לראות את מי שהיה מועמד להיות אחד משבעת פלאי תבל- הלוא הוא הגרנד קניון האדירSmileys!

פתחנו את הבוקר שלנו בארוחת בוקר בבית המלון על מנת שנוכל לצבור אנרגיות לקראת היום המרגש שמצפה לנו, ואחריה התחלנו בנסיעה ארוכה מאוד של כ-4 שעות לעבר הגרנד קניון. את הנסיעה חלקנו ניצלו על מנת להשלים שעות שינה, אחרים בשביל לדבר. בסופו של דבר לאחר נסיעה ארוכה הגענו לנקודת התצפית על הגרנד קניון האדיר שאפשר לנו לחזות במלוא עוצמתו ותפארתוSmileys.

למי שלא מכיר הגרנד קניון הוא קניון ענקי אשר חצב נהר קולרדו במדינת אריזונה בארה"ב. אורכו של הגרנד קניון הוא 446 ק"מ, רוחבו עד 28.8 ק"מ ועומקו המקסימלי הוא 1857 מטרים. ללא ספק לאחר הנסיעה הארוכה שעברנו מלאס וגאס עד לגרנד קניון כולנו ציפינו לראות על מה מדובר, וללא ספק לא היינו מאוכזבים מהתוצאה, שכן הקניון היה מדהים עם נוף מרהיב וכתום. הילדים כמובן ניצלו את הנוף על מנת להצטלם ולקבל תמונות מרהיבות שבוודאי כבר יצא לכם לראות באינסטגרם ולהתרשם.

אז מפלא טבע עברנו לאחד מפלאי ההנדסה המרשימים ביותר שנבנו על ידי האדם-והוא סכר הובר (או איך שכולכם מכירים אותו-Hoover Dam). לאחר שהתרשמנו מהגרנד קניון האדיר התחלנו בנסיעה לכיוון לאס וגאס ובדרכנו חזרה עצרנו בסכר האדיר, אחד מפלאי ההנדסה שבנה האדם. הסכר נמצא בקניון השחור על נהר הקולרדו ונמצא בסמוך ללאס וגאס. המדריך המקומי שהיה איתנו הסביר לנו על ההיסטוריה של הסכר ועל הבנייה שלו ועל כך שהסכר נקרא על שמו של מי שהיה הנשיא ה-31 של ארה"ב- הרברט הובר. החכמנו מההסברים של המדריך, כמובן שהתרשמנו ולא שכחנו להצטלם ולצלם עוד תמונות למזכרת.

לאחר יום עמוס אך מרתק עשינו את דרכנו חזרה ללאס וגאס, ושם זכינו בארוחת פרידה כאשר ערכנו ארוחת ערב בHard Rock Café- בית קפה-מסעדה אשר נותן כבוד ומוקדש כולו להיסטוריית הרוק, ועל קירות המסעדה מוצגים פרטים היסטוריים ופרטי אספנות נדירים של אומנים וכן ברקע מנוגנת מוזיקת רוק ושירי רוק נוסטלגים. הארוחה הייתה טעימה ומרגשת מאוד, אך ללא ספק התרשמנו מאוד מהאווירה ומהמקום עצמו שהיה מעוצב בצורה מדהימה!Smileys

אז כאן למעשה אנחנו מסכמים את הערב האחרון שלנו בלאס וגאס ובסאמר סקול ומתחילים להתכונן לקראת החזרה ללוס אנג'לס מחר וממנה לישראל. פרטי הטיסה שלנו על מנת שכולכם תהיו מעודכנים:

ממריאים מלוס אנג'לס בתאריך 23/7 בשעה 12:15 (שעון מקומי)

נוחתים בישראל בתאריך 24/7 בשעה 12:05 (שעון ישראל)