מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

לוס אנג′לס 08.7.2019

היום החמישי- יום שישי ראשון בסאמר סקול :)

שלום לכל המשפחות Smileys

 

לאחר היום המטורף שהיה לנו אתמול בפארק השעשועים Six Flags Magic Mountain היום חזרנו לשגרה באוניברסיטה.

 

כרגיל התחלנו את היום שלנו בארוחת בוקר מפנקת כמו תמיד, ולאחר מכן התחלקנו לכיתות הלימוד שלנו, והמשכנו לעבור על הפרויקטים שלנו אותם נציג כבר מחר בבוקר אז תהיו בטוחים שההתרגשות בשיאה אצל כולנו Smileys

 

ללא ספק ניכר אצל כולם השיפור באנגלית ושכולם באמת משתדלים ונותנים מעצמם כדי להתקדם ולהשתפר, וחלקנו כבר מדברים כמעט באופן שוטף אנגלית עם שאר המדריכים, המורים וכמובן החברים שהכרנו מהמדינות האחרות.

 

לאחר השיעורים בבוקר המשכנו לפעילויות שלנו ברחבי האוניברסיטה. היום חיכו לנו בעיקר פעילויות ספורטיביות, שכן הכרזנו היום על אולימפיאדת UCLA הראשונה בהיסטוריה!

 

התחלקנו לנבחרות בהתאם למדינות כמובן, כאשר כל נבחרת בחרה נציגים לתחרויות שונות כמו שחיה בבריכה, שחיה צורנית, ריצה, בעיטת כדור פוטבול למרחק וכמובן כדורסל. הנבחרת הישראלית ללא ספק הפגינה כישורים מרשימים ואפילו זכינו בכמה מדליות (אולי צריך לשלוח אותנו לטוקיו...).

 

אז אחרי האולימפיאדה כולנו ניגשנו לארוחת ערב טעימה וטובה בה אפילו ערכנו קידוש ואפילו שתינו תירוש מהארץ, התקלחנו ואז המשכנו לערב כישרונות מיוחד במינו, בה כל אחד הציג את הכישרון שלו, בריקוד, בשירה ובעוד שלל כישרונות מיוחדים, אשר הפכו את הערב הזה לאחד המיוחדים ביותר שחווינו פה כראוי לערב שישי הראשון שלנו בסאמר סקול Smileys

 

אז לאחר יום מיוחד מאוד שחווינו הגיע הזמן ללכת לישון ולהתכונן להצגת הפרויקטים שלנו מחר.

לילה טוב ושבת שלום לכולם,

מעדן המדריכה Smileys

   
0
0
התמונות שלי סרטונים שלי



  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה