ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 14.7.2019 לגילאי 15-17

הגענו לבוסטון!

הגענו לבוסטון!!

אחרי כל הפרידות, הנשיקות והחיבוקים, עברנו יחד את הבידוק הבטחוני והגענו לדיוטי פרי! עשינו קצת קניות ראשונות ושוקולדים טעימים ועלינו למטוס בדרכנו הארוכה לבוסטון.

במטוס הספקנו להנות מארוחת ערב חמה, שינה, סרטים, ארוחת בוקר, משחקים, דיבורים ואז נשארו עוד שעתיים להגעה ליעד😁

כשהגענו לשדה תעופה חיכתה לנו אדריאנה מביה"ס שליוותה אותנו בהסעה לאוניברסיטת בוסטון היפה בה אנו מתאחסנים. שם קיבל אותנו אריק מנהל המרכז, שמיד דאג לנו לחדרים ולהתאקלמות מהירה ונעימה, הסביר לנו על המקום היפהפה, המלא בעצים ופרחים צבעוניים מכל עבר. אריק ליווה אותנו ליציאה קלילה למקום שחיכינו לו - סטארבקס! שנמצא ממש קרוב למבנה הכיתות שלנו. כולנו קנינו משקה מרענן, הסתובבנו קצת בטארגט ונהנינו מההליכה בעיר. 🤗

חזרנו שמחים ועייפים, ולאחר ארוחת צהריים נחנו קצת כדי להתאושש מהטיסה הארוכה שלנו. לאחר שנחנו קצת ונהנינו מאווירת האוניברסיטה, הלכנו לאכול ארוחת ערב טעימה שכללה פסטה טעימה ברוטב עגבניות, פתיתים עם ירקות ובשר הודו, המבורגר וצ'יפס, סלטים ומגוון משקאות מרעננים. פתחנו שולחן ארוך ונהנינו מאוד מהחברותא.

עוד מעט נלך לפעילות ערב לגיבוש ועוד הכרות ומחר מצפה לנו עוד יום חדש ונתחיל אותו עם מבדק הרמה ולימודי האנגלית. אנו מצפים בקוצר רוח לעוד יום מלא חוויות!