ניו יורק לגילאי 15-18 07.7.2019 לגילאי 13-15

Brooklyn, China town, little Italy - שבת של שלום

שלום לכם הורים יקרים!
הספקתם להתגעגע אלינו כבר? אנחנו מתגעגעות מאוד ולא מאמינות שעבר כבר שבוע(!!!) מאז שאנחנו פה.

אין ספק שהזמן טס כשנהנות! Smileys

אז התחלנו את היום בארוחת בוקר מפנקת שלאחריה התארגנו, קיבלנו ארוחות ארוזות ועשינו את דרכנו לכיוון הסאבוואי שלנו והפעם עם 2 מדריכים. ככה זה כשאנחנו כאלה מהממות, כולם רוצים לטייל איתנו =] 💃🏻

הפעם, הסאבוואי היקר שלנו הוריד אותנו לא פחות ולא יותר בין צ'יינה טאון 🇨🇳לlittle 🇮🇹.

סיירנו מעט ברחובות וראינו מסעדות, חנויות מזכרות ואפילו חנות שהוקדשה כולה לקריסמס🎄. אכלנו קונוס מתוק במילוי עוגת גבינה עשירה וזכינו להינות גם בארקייד מגניב ממש!🕹️🎮

לאחר שטיילנו עוד קצת ברחובות, המשכנו לכיוון גשר ברוקלין המהמם 🌁(והלא מוצל). עלינו על הגשר, צילמנו אינספור תמונות, עצרנו, נחנו ואפילו הצלחנו לראות מרחוק את פסל החירות🗽 (שנבקר בקרוב מאוד).

לאחר שירדנו מהגשר התהלכנו לנו למוזיאון התחבורה של ניו יורק, שם ראינו איך חפרו את מנהרות הסאבוואי, כולל הציוד שהשתמשו בו, ראינו קרונות ישנים מ 1915🚇🚈🚂 ועד היום וגם אוטובוסים🚃 מגניבים!

לאחר מכן הלכנו לאזור שנקרא "דמבו",🐘 זוהי שכונה חמודה ממש שבה טיילנו קצת בפארק וברחובות ולאחר מסע ארוך ורגליים כאובות עלינו על הסאבוואי הביתה :) כמה כיף לשבת!

כשהגענו למרכז, התיישבנו לאכול ארוחת הערב, מרוב עייפות נשארנו לשבת בחדר האוכל שעה אחרי שסיימנו לאכול (חוץ מגאיה שהלכה ישירות למיטה). בגלל היום עמוס ההליכה, הפעילות שלנו הערב הייתה סרט🎬📽️ - הנוקמים. אבל אנחנו עשינו כיף בחדר הכביסה! כן כן הורים יקרים, היום הילדות שלכם.ן כיבסו את הבגדים שלהן בעצמן!!🤘🏾💪🏾 טוב, בעזרתה של לירון אבל ששששש.

חלקנו הספקנו לראות חלקים מהסרט אבל בשאר הזמן חלקנו עשקנו במלאכת הצביעה🎨 (תמונות הבהרה יפורסמו ביוומן המסע של מחר).

כשסיימנו את עניינינו, נכנסנו להתקלח🛀 וישר למיטות החמימות שלנו.🛌

מחר מחכה לנו הטיימז סקוור וברודווי, שזה טיימינג מ-ע-ו-ל-ה לחגוג יום הולדת🎊🎉🎀🎁🎈 חגיגי במיוחד לזוהר שלנו, יום הולדת אחד מתוך שניים שנחגוג פה, הרבה התרגשות לפנינו.

ובינתיים, אחרי יום מתיש ומלא הרפתקאות, אנחנו הולכות לנוח.