איסטבורן 21.7.2019

היום השלוש עשר במסע :)

היי כולם.. 😃

לא מאמינים שאנחנו כותבים את אחד הסיפורים האחרונים.. 😳

היום היה לנו יום סופר מגניב.

התחלנו את ארוחת הבוקר טיפה באיחור מכיוון שחזרנו כל כך מאוחר. אכלנו, קיבלנו קצת זמן חופשי בשביל לנוח עומד טיפה, וניגשנו למבחן המסכם.

עשינו את המבחן כמיטב יכולתנו, ולאחר מכן נשנשנו כל מיני שטויות לקראת ארוחת הצהריים.

ניגשנו לארוחת צהריים לקצת דגים וצ׳יפס ביום שישי (בכל זאת אנגליה 😏), ולאחר מכן ישר לפעילות אחר הצהריים.

בפעילות התחלקנו לכמה קבוצות. חלקנו העדפנו להכין צמידי חברות, חלקנו העדפנו ללכת לשחק כדור נוצה וחלקנו השתתפנו בפעילות סופר מגניבה - תצוגת אופנה!

בתצוגת האופנה, היינו צריכים להמציא לוק מגניב משקיות אשפה ענקיות. אז בעזרת היצירתיות המטורפת שלנו, הצלחנו ליצור ליין של שמלות מגניבות. כל הכבוד לענבר, נועה ושאנל המעצבות המטורפות, וכמובן לדוגמניות הבית, אלה, בתאל, ענבר ונועה. 💃🏻

לאחר תצוגת האופנה, חלקנו הלכנו לשחות קצת בבריכה. מודים שהיה מעט קר, אבל אנחנו לא מוותרים על זמן בריכה.

חלקנו העדפנו להישאר בצד היבש של הקמפוס. 🤪

לאחר התארגנות ניגשנו לארוחת הערב, דאגנו לקרוא לכל המדריכים המדהימים שהכרנו לקידוש. כולם כל כך התלהבו, שעוד הרבה ילדים מכל מיני מדינות הצטרפו אלינו. תוניס, צרפת ועוד. 🥰

לאחר ארוחת הערב, ניגשנו לטקס סיום חמוד שארגנו לנו המורים. קיבלנו תעודות, חיבוקים וים של פרגון מהחברים. הגענו עד לרמת בכי שעוד רגע נגמר. 😥

אבל דאגנו לנצל את הזמן במסיבה מטורפת וכיפית עם כולם. רקדנו, שרנו, קפצנו ונהנינו בטירוף עם כולם. כמובן שלא שכחנו להצטלם לאורך היום המרגש שעבר עלינו. 😏🥰