איסטבורן 21.7.2019

היום השביעי במסע - שבת היום :)

היי כולם..

אז כמו שהבטחנו אתמול, אנחנו רוצים לשתף אתכם ביום המטורף שעבר עלינו בלונדון היום.

קמנו לבוקר קריר וגשמי במיוחד. מעט חששנו שכך יהיה כל היום, אך למזלנו ככל שהיום התקדם, הגשם פחת ואף פסק לפרק זמן ממושך. ניגשנו לנקודת המפגש, ומשם לארוחת הבוקר כרגיל. אנחנו אמנם רגילים לג׳חנון שווה בשעות הבוקר בימי שבת, אבל הסתפקנו גם במאפה שוקולד.. :)

לאחר שסיימנו, לקחנו ארוחה ארוזה וניגשנו שוב לנקודת המפגש. וידאנו שיש לנו את כל הציוד שאנו זקוקים לו, קיבלנו קופונים לאוכל במהלך היום והתחלנו את דרכנו לכיוון האוטובוס שחיכה לנו מחוץ לקמפוס.

את הדרך הארוכה עשינו בשינה. אחלה הזדמנות להשלמת שעות שינה. Smileys

כשהגענו ללונדון, עשינו הליכה קצרה לכיוון המזח הקרוב ביותר. שם עלינו על שייט של כשעה וחצי. השייט עזר לנו לחצות את הנהר ולראות את רוב לונדון. למזלנו, זה נתן לנו הרבה מאוד זמן לאינסוף תמונות. Smileys

במהלך השייט עברנו תחת הגשר האגדי ״גשר לונדון״, ואף ראינו את London eye מרחוק.

כשסיימנו את השייט, זכינו גם לראות אותו מקרוב. עשינו הליכה קצרה לכיוון הכניסה, קיבלנו כניסת vip (מה שאומר שבקושי חיכינו בתור) ועלינו לטיסה הקצרה שלנו. גם למעלה, צילמנו אינספור תמונות מזוויות שונות ומגוונות.

בנוסף, התחלנו משחק חידות מגניב ובו התחלקנו לקבוצות, והמדריכה שולחת חידה באנגלית כל שעה עגולה. כקבוצה, עלינו לגלות את התשובה ולשלוח לה תמונה בפרטי. הקבוצה המנצח תקבל פרס מעניין לקראת סוף בסאמר סקול. Smileys

בתום הטיסה הקצרה שלנו, עשינו את דרכנו ברגל (כמובן שגם פה הצטלמנו) לכיוון מתחם הקניות המגניב בConvent Garden. שם קיבלנו זמן חופשי לקניות ולאכול כמובן. הסתובבנו לנו כתיירים אמיתיים וספגנו את כל התרבות הצבעונית והמגניבה שלמקום היה להציע בשבת אחר הצהריים.

כמובן שלא שכחנו להצטלם ולענות על החידות שהמדריכה שלחה. Smileys

בתום הזמן החופשי, נפגשנו בנקודת המפגש שנקבעה והתלהבנו מהקניות שעשינו. לאחר מכן, ניגשנו לאוטובוס שחיכה לנו במרחק הליכה של כ10 דקות, עלינו עליו והתחלנו את דרכנו חזרה למרכז.

מחר מחכה לנו יום עוד יותר כיפי ומלא באנרגיות שיא! חייבים לישון טוב היום.