איסטבורן 21.7.2019

היום השישי - שבת שלום :)

שבת שלום לכולם..

לא מאמינים שהיום כבר יום שישי.

היום עבר עלינו יום קצת הפוך מהמתוכנן.

קמנו לבוקר מעט קריר ומלא בגשם. זה קצת הרס לנו את התוכניות ללכת לעיר. ניסינו לקצר את זמן ההליכה וללכת לבקר את המתחם הקרוב אלינו לקמפוס, אך לא הספקנו לנצל את חלון ההזדמנויות הקצר שהיה לנו, ושוב התחיל לרדת עלינו גשם.  Smileys

לסיכומו של עניין, הוחלט שנשאר בסוף במרכז. חלקנו הכנו "לוכד חלומות" מגניב, חלקנו העדפנו להעביר את הזמן במשחקי קלפים מאתגרים, וחלקנו החלטנו לרקוד קצת. כמובן שחלקנו ניצלנו את הזמן החופשי בכדי להשלים שעות שינה (הימים פה סופר ארוכים) ולצבור אנרגיות לערב.

אכלנו ארוחת צהריים, וניגשנו ליום הלימודים האחרון בשבוע. במהלך השיעור עבדנו בעיקר על הפרויקטים הקבוצתיים שהצגנו בסוף היום.

כשסיימנו את השיעורים, הזדרזנו להתארגן וניגשנו לקידוש בחדר האוכל. התארגנו מבעוד מועד על נרות, סוג של תירוש (מאמינים שהם לא שותים פה מיץ ענבים?!), חלות והתלבשנו בלבן.
עשינו קידוש ורק לאחר מכן התחלנו לאכול. מדהים איך הטקסים השגרתיים האלה, מקבלים משמעות שונה לחלוטין כשאתה רחוק מהבית. Smileys

בתום ארוחת הערב, ניגשנו כל הילדים בקמפוס ישירות לאולם. כל קבוצה עלתה בתורה והציגה את המדינה שהקימה. מודים שהיה משעשע ומגניב. בעיקר הילדים הקטנים שהוסיפו הומור להצגות שלהם.

למרות כל החששות שלנו לעמוד מול כל צוות המורים ובעיקר מול כל ילדי הקמפוס, צלחנו את האתגר בגבורה. בסוף, כולנו עלינו והצגנו את המדינות המגוונות שהקמנו - באנגלית!!!!!! Smileys
מקווים שאתם גאים בנו!Smileys

לאחר הפרזנטציות, ערכנו שיחת רענון על חשיבות עמידה בזמנים במהלך היום. בעיקר מכיוון שמחכה לנו יום מטורף בלונדון מחר!

אך לפני מחר!!!! רוצים לשתף אתכם במסיבה המטורפת שחווינו פה הלילה. שמענו מהצוות פה שלישראלים תמיד יש שמחת חיים לא מוסברת!! אז גם אנחנו עמדנו בציפיות והרמנו את הערב עם אנרגיות מטורפות ומוזיקה ישראלית טובה. תוך כדי המסיבה, המשכנו להתחבר לקבוצות השונות, ומצאנו את עצמנו רוקדים ונהנים בטירוף. אל דאגה, הצטלמנו מספיק בכדי לנסות ולהעביר דרך התמונות, את הטירוף שחווינו.SmileysSmileys

בתום המסיבה, לא ממש רצינו ללכת לישון, אבל לא השאירו לנו ברירה. כפי שאמרנו, מחר אנחנו יוצאים ליום שלם בלונדון!! אנחנו בהתרגשות שיא!!!! Smileys

תחזיקו לנו אצבעות שלא ירד עלינו גשם.