איסטבורן 21.7.2019

היום החמישי במסע :)

היי כולם.. Smileys

מאמינים שעברו כבר חמישה ימים שלמים שאנחנו פה? כי אנחנו לא! Smileys

היום היה לנו יום די רגוע במרכז. קמנו, אכלנו ארוחת בוקר ומיד ניגשנו לפעילויות הבוקר שלנו. חלקנו עשינו יצירות מחימר, בזמן שחלקנו העדפנו ללכת לכיוון ספורטיבי יותר כמו כדורסל וכדורעף.

הזמן טס ופתאום מצאנו את עצמנו כבר בארוחת צהריים. אמנם לא ממש היינו רעבים, אבל חלקנו המשכנו ״לנשנש״ בכדי לצבור אנרגיות לשיעורים.

התחלנו את השיעורים ופתאום שמנו לב שאנחנו מתחילים להרגיש יותר בנוח עם חלק מהחברים מהעולם. ניצלנו את השיעורים בכדי להכיר יותר לעומק ולהחליף חוויות שונות מהעולם.

במהלך השיעורים פתאום שמנו לב שיורד מבול בחוץ. Smileys

ידענו שזה יכול לקרות אבל עדיין די הופתענו. מה שעוד יותר הפתיע אותנו - הגשם לא ממש שינה את החום בחוץ. אנחנו בעידן של אנגליה הבריטית. נחמד לנו - אבל אנחנו עדיין מעדיפים מזגן!

בתום השיעורים, ניגשנו לארוחת הערב בדגש ״ערב בריטי״. הגישו לנו לחם מיוחד, נקניקיות מגוונות (העדפנו את הכשר), פאי תפוחים עם שמנת מתוקה ועוד.

לאחר ארוחת הערב, ניגשנו לעשות כביסה לראשונה מאז שהגענו. גילינו שאנחנו לא ממש טובים בזה, ושאולי הגיע הזמן לעשות כביסה גם בבית בכדי ללמוד. אז אימא ואבא תתכוננו! (לא בטוחים כמה אנחנו רציניים בנושא). Smileys

לאחר הכביסה, חיכה לנו ערב קריוקי משוגע. אין ספק שבפעילות של שעתיים, הצלחנו לגרום לכולם להתאהב בנו. שרנו כמו מקצוענים, רקדנו כמו משוגעים, סחפנו את כולם אחרינו ונהנינו בטירוף.

לאחר יום קצר ומלא בחוויות, התקלחנו, התארגנו למחר והלכנו לישון..