איסטבורן 21.7.2019

היום הרביעי במסע :)

היי כולם.. שוב אנחנו Smileys

אז גם את היום התחלנו בארוחת בוקר השגרתית שלנו. מבחר של קורנפלקס, גבינות, לחמניות, ביצים ואיך לא - נוטלה!
מיד אחרי ארוחת הבוקר עלינו לאוטובוס לסיור קצר בעיר ברייטון המהממת.
להפתעתנו פגשנו את הנהג המגניב שהביא אותנו למרכז - קית׳. גם היום, היה סופר נחמד ומנומס.
מה שעוד יותר הפתיע אותנו, היה המזגן באוטובוס.
היה קפוא ונעים כמו שאנחנו אוהבים בקיץ (לפחות חלקנו..). Smileys

כשהגענו לעיר, עלינו על לטיסה בעקבות תצפית שנקראת i360. המתקן דומה לחללית עצומה שמשוגרת על עמוד גבוה מאוד. בדומה לטיסה רגילה, במתקן חיכו לנו דיילים עם מיני בר חמוד. שתינו קפה, קנינו נשנושים, רקדנו וכמובן שהצטלמנו מלא!! Smileys

לאחר התצפית, ירדנו למטה למעט זמן חופשי. ניצלנו כדי להסתובב מעט בעיר, לאכול גלידות מגניבות, לשבת על החוף ולהנות מהאווירה המדהימה שיש במקום, וכמובן, להצטלם!

בתום הזמן החופשי, עלינו חזרה לאוטובוס ועשינו את דרכנו חזרה למרכז. רובנו נרדמנו והתעוררנו ממש לארוחת הצהריים במרכז. ממש כמו תינוקות :).
אכלנו ארוחת צהריים, נחנו מעט וניגשנו לכיתות שלנו.

במהלך השיעורים ניהלנו דיונים בנושאים שונים באנגלית. דיברנו על יתרונות וחסרונות, העלנו רעיונות והמשכנו בהקמת המדינה המפוברקת שלנו.Smileys

בתום השיעורים, הגענו לארוחת ערב. למרות שלא ממש היינו רעבים, לא עמדנו בפיתוי של תפוחי האדמה הקטנטנים והטעימים.
לאחר מכן, קיבלנו קצת זמן חופשי עד פעילות הערב. ניצלנו בכדי להראות לקמפוס איך הישראלים נהנים. ישבנו ליד בניין החדרים עם מוזיקה טובה ואנרגיות חיוביות.

לקראת סוף היום המגניב שעבר עלינו, הגענו לפעילות ערב שכללה את ה-״קוויז נייט״.
בפעילות התחלקנו לקבוצות בינלאומיות וענינו על חידות בנושא אנגליה. חייבים להודות שהיה קצת מאתגר מבחינת השאלות. ומודים שהיינו קצת עייפים בכדי לשתף פעולה באופן מלא, אבל ניסינו לקחת חלק ולהיות סבלניים ככל הניתן.Smileys

מחר מחכה לנו יום רגוע יותר במרכז. פעילויות מגוונות וכמובן שיעורים. נצבור אנרגיות לסופ"ש מטורף שעומד בפתח.. Smileys