איסטבורן 21.7.2019

היום השני במסע

היי כולם.. התגעגענו אז באנו לספר לכם קצת ממה שעבר עלינו היום..Smileys

התחלנו את הבוקר בארוחת בוקר בשעה 07:30 (כן כן, קראתם נכון!). התלבטנו אם ללכת על סוגים שונים של קורנפלקס, גרנולה ויוגורט, ביצים וחביתות, סלטים וגבינות או פשוט הדבר המוכר והאהוב, נוטלה! יכולים לנחש מה ניצח? Smileys

לאחר ארוחת הבוקר, התארגנו מעט והגענו לנקודת המפגש בכדי לצאת לכיוון העיר. עד שיצאנו, מצאנו את עצמנו משחקים מעט, ובמקביל מכירים פרצופים חדשים מארצות שונות.

התחלנו את ההליכה לכיוון העיר יחד עם כל שאר הקבוצות ומדריכי ארדמור. כמובן שלא ויתרנו על תמונות וסלפים בזמן ההליכה. מכיוון שאנחנו לא מתכוננים ללכת להרבה מקומות, ניסינו לנצל את הרגע ולספוג את היופי של העיר.

כשהגענו לעיר, קיבלנו זמן חופשי להסתובב ולהכיר את העיר. בזמן הזה חלקנו בחרנו להתחיל את הקניות של הטיול (בכל זאת, היה פרימארק ממש ליד נקודת המפגש), וחלקנו החלטנו פשוט להנות מהנוף עם קפה טוב. כמובן שחלקנו לא ויתרנו על הנאת החיים - אוכל! מודים שהיה טעים!

לאחר שעתיים וחצי, חזרנו לנקודת המפגש סופר עייפים - אך סופר מרוצים! וכמובן, סופר כבדים בשקיות של קניות. ולחשוב שאנחנו רק בהתחלה. Smileys

התחלנו את המסע חזרה למרכז ישר לארוחת צהריים. טעמנו קצת אגרולים צמחוניים, פסטות, מנות אורז מגוונות, מוקפצים וכו.
לאחר ששבענו, עלינו לחדרים להתארגן זריז ומשם המשכנו לכיוון מבחן הרמה שחיכינו לו כל הזמן הזה.

כשהמנהל הלימודים קרא בשמנו, ניגשנו לאחת המורות - אפרודיטה (אכן כך קוראים לה). היא עזרה לנו להגיע לאולם בו עשינו את המבחן.
שני חלקים היו למבחן. חלק בכתב וחלק בע״פ. בסופו של דבר, לא היה כזה נורא! מחר נדע לאיזה רמות אנחנו משובצים ונתחיל בשיעורים. סופר נרגשים ומעט לחוצים. Smileys

כשסיימנו את המבחן ואת הפעילות עם המורים, ניגשנו לארוחת ערב מוקדמת במיוחד.
נישנשנו קצת דגים, פסטה, תפוחי אדמה, אורז.. קינחנו בעוגת בראוניז שווה וגלידה והמשכנו ישירות לפעילות ערב עם שאר הקבוצות.

מטרת הפעילות Big Chief היא להכיר לעומק את הצוות הניהולי. התחלקנו לקבוצות עם חברים מרחבי העולם והתחלנו לחפש ברחבי הקמפוס את צוות ההנהלה.

לאחר יום מעייף וממצה במיוחד, עשינו שיחת סיכום קלה והכנה לקראת מחר, התקלחנו והלכנו לישון.

מתגעגעים ומקווים שאתם נהנים לקרוא את החוויות שלנו כמו שאנחנו נהנים לחוות אותם.