איסטבורן 08.7.2019

היום האחרון באיסטבורן!

היום היה היום השלם האחרון שלנו באנגליה.. כמה עצוב..Smileys

נסענו ליום טיול בעיר פורסמות'- עיר נמל אשר שימשה בעבר כנמל של הצי המלכותי. העיר יפיפייה! עלינו לראש מגדל המפרש בנמל, וראינו את יופייה של העיר מלמעלה. כמובן- הצטלמנו המווון...
מזג האוויר קצת השתגע- התחלנו את היום ביום גשום וקריר, כשהגענו לנמל טיפה התחמם, ואז בשניות שוב נהייה סגרירי וגשום! אכן- מזג אוויר אנגלי טיפוסי..Smileys

לאחר הביקור במגדל זכינו לכמעט שלוש שעות של זמן חופשי, במתחם אאוטלט ענק!! Smileysניצלנו את זמן השופינג האחרון לטיול זה, וקנינו כל מה שעוד לא הספקנו לקנות!

חזרנו לאיטסבורן בזמן לארוחת ערב, ולאחר מכן הלכנו לארוז את המזוודות. חלקנו ארזנו בקלילות וחלקנו גילינו שאולי הגזמנו מעט עם הקניות...

לאחר משחקי טניס ובדינגטון אחרונים בהחלט, הלכנו לפעילות פרידה מגבשת ומרגשת. בפעילות כתבנו אחד לשני את כל מה שעוד לא הספקנו להגיד, וכל אחד קיבל מעטפה עם פתקים מכל החברים. בנוסף, ענת הכינה לנו כמתנת פרידה תמונה קבוצתית ממוסגרת, כדי שנוכל תמיד להיזכר ולהתגעגע לרגעים היפים שעברנו יחד Smileys

אז אחרי יום אחרון, פרידה מרגשת ואריזה- אנחנו מוכנים מחר לצאת לדרך חזרה הבייתה, מצויידים בהמון חוויות, חברים חדשים וגם מתנות עבורכם.

נתראה ממש עוד מעט- בראשון בערב!