איסטבורן 08.7.2019

טיול שני לברייטון!!

עוד יום עבר עלינו בכיף!Smileys

לאחר שיעורי האנגלית בבוקר, יצאנו לטייל שוב בעיר ברייטון הנמצאת כשעה מאיסטבורן! בנסיעה התערבבנו וישבנו עם הצרפתים והרוסים, שרנו שירים בצרפתית ולמדנו כמה מילים חדשות! אז מסתבר שלומדים פה עוד שפות חוץ מאנגלית...

כשהגענו לברייטון, ירדנו בנמל שהיה מלא בשחפים שריחפו מעלינו. קיווינו מאוד שלא ייתקע בנו שחף, או שישאיר לנו מזכרת ממנו על הבגדים...

התחלנו לטייל בסמטאות העיר לכיוון הרויאל פביליון (Royal Pavilion)- "הביתן המלכותי"- ארמון הקיץ הרביעי של המלך ג'ורג'. הארמון הזכיר לנו את הטאג' מאהל, ולרגע הרגשנו קצת בהודו...Smileys

המשכנו ללכת בסמטאות העיר עד לקניון הקרוב! כמובן שנהנו מזמן שופינג- אמנם קצת יחסית, אבל למרות זאת הספקנו לחזור עם רכישות חדשותSmileys

חזרנו למרכז לארוחת ערב, ומיד לאחר מכן הלכנו לפעילות ערב- אולימפיאדה !

נהננו מזמן ספורטיבי ואיכותי עם שאר חברינו מכל העולם! שיחקנו כדורעף, כדורסל, בדמינגטון, ובעיקר עשינו שטויות עם החבריםSmileys

היום ענת הכריחה אותנו ללכת לישון מוקדם, כי מחר מחכה לנו יום עמוס וארוך מאוד- שיעורים בבוקר, ולאחר מכן נסיעה ללונדון! הפעם, הולכים לבקר במוזיאון השעווה (מאדאם טוסו) וכמובן- לצפות במחזמר מלך האריות!!!Smileys

כולנו בהתרגשות גדולה לקראת היום המטורף שהולך להיות לנו מחר!