איסטבורן 08.7.2019

היום השני באיסטבורן!!

וואו!! עוד יום ארוך, מלא בהפתעות וגדוש באירועים עבר עלינו!

התחלנו את הבוקר עם תרגיל שריפה שהפתיע את כולנו (כמעט) בשעה 6:50 !! לצערנו, למרות שאנחנו אמורים להיות מתורגלים באזעקות, לא צלחנו את התרגיל ולכן בקרוב יפתיעו אותנו עם תרגיל נוסף...Smileys

אז למרות שהבוקר התחיל קשוח, שום דבר לא הצליח להוריד את האנרגיות והרוח הישראלית שלנו! התחלנו את היום עם פעילות ספורטיבית, משותפת עם חברינו הסינים, הצרפתים והאיטלקים. אין ספק שהנוכחות והאנרגיות שלנו הרימו את הרוח של כולם!! בנוסף, ניצלנו את הזמן עם הסינים וניסינו ללמוד קצת סינית- כמובן שזה היה קשה עד בלתי אפשרי ושכחנו את מה שלמדנו תוך 5 דקות...

לאחר מכן התחלקנו לפעילות נוספת- חצי מאיתנו הלכו לשחק טניס (וגם שם קרענו את כולם!) והחלק השני עשה יצירות בחימר: חתולכבש, ורד, דונאטס, ועוד כמה יצירות לא ברורות...Smileys

אחרי ארוחת צהריים עשירה במיוחד, הגיע הרגע לו כולנו חיכינו... שיעורי האנגלית!!! השיעורים עברו בכיף ובהרבה צחוקים, דיברנו באנגלית שוטפת, ואפילו נתנו פרח כהוקרה לאחת המורות. אין ספק שאנחנו הישראלים יודעים להשאיר רושם Smileys

ובערב- ברביקיו!! אכלנו המבורגר וגלידה על הדשא עם כל החברים מכל הארצות, והאווירה המחשמלת הרגישה כמו פסטיבל מגניב. Smileys

לפעילות ערב הלכנו לשחק משחקי חוף בחוף הסמוך (סוף סוף ראינו שבאמת יש כאן ים!) אכלנו סמור'ס, וכמובן- העלינו את המורל של כולם. Smileys

מצב הרוח בשמיים, וסוףסוף העייפות גם הגיעה. מחר מחכה לנו חצי יום טיול בברייטון הסמוכה, וכמובן- המשך שיעורים ופעילויות כייפיות.

נעדכן אתכם מחר בעוד סיפורים וחוויות!