מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

איסטבורן 08.7.2019

היום הראשון באיסטבורן!!

איזה יום ארוך, עמוס ומשוגע עבר עלינו! Smileys

 

אחרי שנפרדנו בחיבוקים ונשיקות מההורים בשדה, חילקנו את הסוודרים המההממים שהכנו, ועשינו כמובן תמונה קבוצתית - עברנו במהירות את הבידוק הבטחוני ונשאר לנו מלאא זמן להסתובב בדיוטי פרי, איזה כיף!!

 

הטיסה עברה בטוב- חלקנו דיברנו בלי הפסקה, חלקנו שיחקנו קלפים, וחלקנו העדיפו פשוט לישון Smileysהאוטובוס והנהג הג'נטלמן שלנו לאיסטבורן חיכו לנו בלוטון, והדרך הארוכה והיפה עברה עם הרבה משחקי חברה, ואיך לא- שינה עמוקה של כווווולם (חוץ מהנהג) ! Smileys

 

הגענו למרכז, בדיוק בזמן לארוחת צהריים עשירה. מנהל המרכז קיבל את פנינו ואפילו עזר לנו בסחיבת המזוודות, יחד עם עוד אנשי צוות שעזרו לנו להתמקמם ולהרגיש הכי בבית בעולם. 

 

עם חששות ואמונה עצמית עברנו את מבדק הרמה באנגלית, ומחר נגלה את השיבוץ לפי רמות. הרי באנו לכאן כדי ללמוד אנגלית, לא ?! Smileys

 

עוד לא הספקנו לעבור יום אחד, וכבר כולנו התחברנו לשאר הילדים במרכז - סינים, איטלקים, ספרדים, צרפתים, שלימדנו אותם להגיד- חומוס!! Smileys

עברנו יחד פעילות ערב בריטית במיוחד- Egg Protector - בה כל קבוצה (מעורבבת ישראלים-זרים, כמובן!) בנתה יחד מתקן השומר על ביצה, כך כשהיא נזרקה מקומה שנייה היא לא נשברה ונשארה בחיים :)

 

היה יום כל כך גדוש ועמוס, ולמרות זאת, גם בהתארגנות לשינה- החלטנו לשבת במטבח יחד, לנשנש, להחליף חוויות ולהעמיק את ההיכרות אחד עם השני.

 

מחר מתחיל היום הראשון לקורס! אנחנו מתרגשים ומצפים, ומקווים שמחר יהיה מדהים, לפחות כמו היום, ואפילו יותר!

 

שולחים לכם חיבוק גדול מאיסטבורן Smileys

 

הילדים וענת.

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה