לונדון Harrow Discovery 14.7.2019

יום הטיסה

היי לכולם וסליחה על האיחור גם אני קצת התאוששתי והנה סיפור אחרון על יום ראשון המדהים!

זהו נגמר!!

אז קמנו ליום הטיסה ויש הרגשה מוזרה באוויר רגשות מעורבים חד משמעית שמחה מהולה בעצב ..

מצד אחד שמחים לחזור להורים למשפחות ולחברים שלא ראינו שבועיים ,אבל מצד שני הייתה לנו חוויה מדהימה שלעולם לא נשכח למדנו נפתחנו הכרנו אנשים חדשים היינו עצמאים!!

אחרי שאכלנו ארוחת בוקר חזרנו לחדרים לסיים לארוז ולפנות אותם ,היה מוזר..😔 אחר כך ירדנו חזרה ללובי אותו מקום מוכר שנפגשנו כל יום ,הפעם היו לנו שלוש שעות של המתנה לאוטובוס אז שיחקנו קלפים,ומשחקי קופסא.🃏

חלקינו אכלנו ארוחות ארוזות וחלקינו הזמנו אוכל מבחוץ .כשהגיע השעה שתיים עלינו על האוטובוס ביחד עם המזוודות ונפרדנו סופית מהצוות ומהמקום.🙋

נסענו ליציאה האחרונה שלנו בתור קבוצה וזה היה מוזיאון מיוחד ומגניב מאודד השם שלו הוא netural history museum והוא כולו על הטבע והיסטוריה, היו שם דינוזארים וחלק מדהים על הרי געש ורעידות אדמה ,מלא דגמים של חיות שנכחדו ועוד ועוד.

הגיעה השעה חמש ,נפרדנו מרועי ונסענו לשדה התעופה שם עברנו את כל הבידוקים והיה זמן חופשי בדיוטי ,עלינו לטיסה טהשאר כבר היסטוריה..⁦✈️⁩

‌זהו,תודה על שבועיים מדהימים של באמת הכל ,כיף צחוק, למידה ,גם קצת תסכול ,בכי שמחה ועוד מיליון מיליון דברים שאפשר לחוות במסע כזה שלעולם לא נשכח 😘😘