לונדון Harrow Discovery 14.7.2019

יום אחרון!!!

וואוו מי היה מאמין? זהו החוויה נגמרה והתעוררנו היום ליום האחרון שלנו פה ביחד כולנו ,את הבוקר פתחנו בארוחת בוקר רגילה .. ומיד אחרי יצאנו למוזיאון בריטניה.

איזה מוזיאון מטורף, ענק, מרשים ומלא בתוכן. כל כך הרבה שקשה היה להתמצא לבדנו, אבל גם שנשאר זמן אקסטרה ניצלנו אותו למנוחה ולניצול הימים האחרונים שלנו יחד 😍

אחרי שנפגשנו ויצאנו מהמוזיאון התחלנו ללכת לכיוון אוקספורד סטריט המפורסם, שהיה ממש כמה דקות הליכה מאיתנו.

הגענו לרחוב המבוקש ושוב היו לנו שעתיים של קניות שופינג ואוכל. זהו! גם לנו כבר נמאס כמה אפשר לקנות וסוף סוף אפשר להגיד שיצאנו שבעים ומרוצים מהזמן החופשי.

מהטיול הזה בטוח יצאנו עם מלתחה חדשה, עכשיו מה שנשאר זה רק להתפלל למשקל התקין במזוודה 😅

את היום סיכמנו בפעילות כיפית מצחיקה וקלילה שבאמת אמרה הכל ,עברנו על כל הימים עשינו קצת הצגות וכל אחד סיפר על הרגע שיא שלו במסע המדהים הזה שעברנו יחד.

הורים יקרים , מחר הטיסה שלנו בשעה עשר בלילה (22:00) שעון אנגליה משדה התעופה הית'רו טיסה ly318 שתנחת בשעה 5 בבוקר (05:00) שעון ישראל בבן גוריון, אוהבים אתכם ומצפים לראותכם קבוצת הארו 2019Smileys