Bath אנגלית ופעילויות 08.7.2019 אנגלית ופעילויות

סופ"ש אחרון בבאת'!

שבת שלום לכולם!

עוד יום שישי עבר עבר עלינו בבאת'😃

היום עשינו לנו קימה מאוחרת כי אתמול חזרנו מאוחר מלונדון ופתחנו את הבוקר במסיבת הפתעה לנועה שלנו שחגגה היום יומולדת!

היה לנו מבחן שמסכם את מה שלמדנו, לראות אם התקדמנו בשבועיים האחרונים. בהמשך היום גם היה לנו טקס סיום והענקת תעודות! איזה מרגש 😄 כל אחד קיבל תעודה והערכה מהמורים וגם את ציוני המבחנים שלהם. היו לנו גם ארבעה ילדים שקיבלו תעודה נוספת על עבודה יפה והצטיינות. איזו גאווה! היה כיף גדול לראות את כל הילדים מקבלים את התעודות אחרי העבודה הקשה שלהם בשבועיים האחרונים, אחרי כל ההשקעה והרצון. גאה בכולם!😍

אחר הצהריים נסענו ליום אחרון של טיול בבאת'. נכנסנו לראות כנסייה יפה שמספרת דרך המון ציורים, את סיפורי התנ"ך. אחר כך המשכנו לעוד מסע קניות אחרון לקנות את כל מה שלא הספקנו! המשימה הושלמה בהצלחה😉

סיימנו את היום בפעילות סיכום קבוצתית שלנו ואז מסיבה מטורפת לפרידה מהמרכז כולו.

לפני השינה הדלקנו נרות יומולדת ואכלנו עוגה טעימה ושוב שרנו וחגגנו לילדת היומולדת שלנו. הילדים פינקו אותה בבובות ענקיות שבחיים לא ייכנסו למזוודה וכל אחד כתב לה ברכה במחברת לכבודה. שוב מזל טוב!

אז זהו, נשאר לנו עוד יום כיף בלונדון מחר ואז בראשון אנחנו חוזרים! מי היה מאמין?🤗

פרטי הטיסה שלנו למקרה שתרצו לקבל את הילדים שלכם בחזרה...

מספר טיסה: LY 316

ממריאים ב15:20 ונוחתים בישראל בשעה 22:05.