ברייטון 21.7.2019

הורים יקרים שלום רב!

זהו עוד יום נפלא בברייטון,Smileys

כאן הילה מדווחת לכם על אירועי היום

קמנו היום לבוקר קריר ונעים, נפגשנו לפגישת הבוקר הקבוצתית ומשם הישר לארוחת הבוקר האהובה על כולנו- ביצים קוראסונים קורנפלקס טוסטים ועוד..

מילאנו את הבטן בכל טוב ומיהרנו לכיתות שלנו עם התלמידים האהובים עלינו שהגיעו בתחילת השבוע.

התחלנו היום לעבוד על הפרויקטים האחרונים שלנו :( התחלקנו לקבוצות והמצאנו מדינה דמיונית ומיוחד משלנו!Smileys

סיימנו את השיעורים ומיהרנו כרגיל לתור של ארוחת הצהריים. היום הגישו לנו לזנייה ממש ממש טעימה!

יצאנו לטייל בברייטון, אחרי ארוחת הצהריים נפגשנו בנקודת המפגש הקסומה על הדשא ומשם יצאנו למגדל של ברייטון, הייתה הליכה על המזח היפיפה עם השחפים העצבניים.  עלינו על המגדל והיה נוף עוצר נשימה!

צילמנו תמונות והתחברנו עם חברינו מהעולם.

לאחר המגדל הלכנו לסיבוב שופינג קטנטן בקניון האגדי של ברייטון ויצאנו עם מלא מלא מלא שקיות!

חזרנו לקולג בדיוק בזמן לארוחת הערב. אכלנו היום ניוקי טעים, סלטים, פירות וקינוח.

לאחר מכן הייתה פעילות ערב אדירה – אולימפיאדה קבוצתית– נתנו פייט מרשים ואנחנו שוקלים ללכת להתחרות באולימפידה הבאה בטוקיו כקבוצה, נעדכן בהמשך.Smileys

חשוב מאוד -תזכורת קצרצרה על הטיסה שלנו שמתקרבת ובאה!Smileys

אנו יוצאים חזרה הביתה ביום ראשון הקרוב ה4 לאוגוסט שעת המראה מתוכננת ל22:20 ושעת נחיתה מתכוננת בישראל היא 05:05 ב 5 באוגוסט ביום שני בבוקר, אנא היערכו בהקדם והכינו את החיבוקים!

מתכוננים לשינה מספקת ומפנקת לקראת המחזמר ומדאם טוסו!