ברייטון 21.7.2019

שבת של טיול בפורטסמות ושופינג!

שבת של טיול בפורטסמות ושופינג'!Smileys

הורים יקרים ומשפחות אהובות!!!

לא להאמין איך הזמן טס וכבר עברנו פה שבוע שלם!

היום קמנו בבוקר למעגל וארוחת בוקר וחגגנו לרומי האדירה יום הולדת עם עוגה רצינית! ומלא חטיפים ואהבה.Smileys

מזג האוויר היה סגרירי, אז התלבשנו היטב.

התארגנו וקיבלנו ארוחת צהריים ארוזה ונסענו לפורטמות', הנסיעה ארכה כשעה וחצי והגענו לעיר נמל יפייפיה.

החלק הראשון היה המגדל של פורטמות'. עלינו במעלית זריזה מאוד לתצפית מדהימה של 360 מעלות וראינו את כל העיר ומעבר לה. היה יפייפה, ראינו את הים, בניינים, שטחים יפים, הצטלמנו כמובן!!! ומשם ירדנו חזרה לעיר.

לאחר מכן קיבלנו זמן חופשי באאוטלט מטורף!!! ועשינו שופינג רציני ביותר, כולם חזרו עם שקיות וכמובן מצב רוח טוב!

משם עלינו חזרה על האוטובוס, נרדמנו קצת בנסיעה והגענו לקולג'.

אכלנו ארוחת ערב למרות שרובינו לא היו רעבים מהאוכל הטעים שהם קנו אחרי הצהריים!

אחרי ארוחת הערב חגגנו לרומי יום הולדת על הדשא כל הקבוצה! עשינו שמח!SmileysSmileys

אנחנו תכף הולכים לישון ומתרגשים לקראת מחר שבו נסע לפארק השעשועים המטורף!