ברייטון 01.7.2019 שלושה שבועות

היום האחרון

והנה גם זה הגיע.. העדכון האחרון שלנו 😵🤩
היום האחרון שלנו בברייטון היה נפלא ועצוב יחדיו.
בבוקר עזבנו את החדרים שלנו, ארזנו הכל והתכוננו ליום האחרון.
לאחר ארוחת הבוקר יצאנו לטיול הליכה למרינה של ברייטון, שם הגענו לבאולינג.🎳🎳🎳 אחרי תחרות צמודה ומשחק מהנה גם ישבנו לנשנש בדיינר של הבאולינג 🌮🍕🍟🍔
משם חזרנו באוטובוס קומותיים (!!) למרכז🚎 נחנו קצת בדשא וניצלנו דקות אחרונות של שמש לא לוהטת וחמה כמו בארץ. ⁦🌤️⁩⁦😎
לארוחת צהריים קיבלנו פיצות במשלוח מיוחד אלינו..🍕🍕
את אחר הצהריים המוקדמים הקדשנו לשיחת סיכום.. היה לנו חשוב להגיד מה הייתה החוויה הזאת עבורנו.🥰💝
משם, כבר נסענו לשדה התעופה.. צ'ק אין, בידוק, דיוטי.. קצת המתנה ועלינו למטוס! 🛬🛫⁦✈️⁩
כמה שעות אחרי זה כבר היינו בנמל תעופה בן גוריון, פגשנו את המשפחות. וזה היה הכי מרגש וכיף בעולם! כי תכלס, התגעגענו מלא! 😻😽
וכאן נפרדות דרכנו לבינתיים (כי, אנחנו מזכירים, אם כל הקבוצה שלנו תכתוב סיפור על החוויה של הסאמר סקול שלהם, נזכה לקבל מפגש מגניב לאללה של כל הקבוצה והמדריכים!)🏆🎊🎉🎊⁦🎖️⁩
ועכשיו, בנימה רגשנית ואישית.
אנחנו רוצים להגיד ששלושת השבועות/שבועיים שחווינו יחד איתכם היו נהדרים. 🌺
זכינו לגלות בכל אחד ואחת מכם ומכן עולם ומלואו, מיוחד וקסום וזאת הייתה זכות אדירה להיות המדריכים שלכם ולהיות חלק מהחוויה האדירה הזאת.