ברייטון 01.7.2019 שלושה שבועות

יום שישי

היום יום שישי! היום יום שישי! Smileys
ואוו הזמן טס! והנה הגיע יום שישי.. קמנו ליום עם אווירה מיוחדת, כולנו מתגעגעים קצת הביתה ויום שישי של הארץ קצת חסר לנו.. 😍😍😍

פתחנו כרגיל עם ארוחת בוקר והמשכנו משם ליציאה כיפית במיוחד מהמרכז! 😎 רובנו יצא לטיול הליכה בברייטון והמשיך למרכז הקניות שנמצא בכיכר צ'רצ'יל וחלקנו בילה את בוקר בים ובמזח היפים של ברייטון.

חייבים להגיד, היה היום בוקר כיף ממש! מזג האוויר והשמש חייכו אלינו והבוקר היה נעים כיף ונינוח!
חזרנו למרכז לארוחת צהריים ולשיעורי האנגלית.Smileys

לאחר השיעורים עשינו הפסקה משלנו, קיבלנו חדר ושולחן ערוך ועשינו קבלת שבת, שרנו שלום עליכם, עשינו קידוש וגם המוציא (צוות המטבח הכין לנו לחמים במיוחד!)Smileys

היה כיף ממש לשבת כל הקבוצה יחד לרגע משלנו ולעשות דברים שלרובנו מזכירים את הבית. 😍

המשכנו לארוחת ערב ולהתארגנויות חשובות: ערב דיסקו (טוב, מסיבה כי דיסקו היא מילה זקנה).
התלבשנו יפה, התארגנו והתרגשנו ויצאנו לבלות עם חברינו מכל העולם. (טוב לא יצאנו, המסיבה היא בחדר המשותף הגדול) אבל אתם מבינים.Smileys

אנחנו גם ממש ממש מתרגשים ממחר! יש לנו יום טיול ארוך.. נסע לבקר את העיר פורסמות'!