ברייטון 01.7.2019 שלושה שבועות

היום הרביעי: הארי פוטר!

ואו, יום חמישי היה היום, שזה בעצם היום הרביעי למסע שלנו! לא מאמינים שהשבוע הראשון תכף נגמר!
אז מה עשינו היום?!
פתחנו את הבוקר מוקדם בארוחת בוקר שהייתה חביבה מאוד, לחם, ביצים וקרואסון שוקולד 🍞🥖🍳🥚🥐🍫 אחרי שקיבלנו קצת אנרגיה.. היינו מוכנים לביקור שלנו באולפני הארי פוטר!!!
זו הייתה נסיעה קצת ארוכה אבל רובנו ניצל את הזמן לישון. הגענו לאולפני האחרים וורנר ורמות ההתרגשות היו שונות בין חברי הקבוצה, מסתבר שהכי מרוגשות היו דווקא ולרי ושון (המדריכה של ארדמור שהצטרפה אלינו למשך היום).
הסיור התחיל בסרטון קצר שמספר לנו על הצוות העצום והתהליל הארוך שנדרש להפקת כל סרט, לאחריו התחלנו מסלול וזכינו לראות את הסטים האמיתיים של הסרט, את התפאורות והבגדים וגם לגלות איך הסצנות הכי קסומות צולמו! 😎🤩😎🤩
אפשר לומר שהיה סיור נהדר והמקום מאוד מגניב. סיימנו את הסיור בכמה דקות של מנוחה משותפת בסטארבקס שנמצא בתוך האולפנים 🥰🤩🧁🍰🥤☕
לאחר עוד נסיעה ארוכה חזרה למרכז (היו גם הרבה פקקים) הלכנו לנוח קצת ולהתכונן להמשך היום. 😇
אחרי המנוחה הגיעה ארוחת הערב. הפעם זה היה פיצה וציפס (וגם ירקות וסלט למי שרצה).. אבל איזה מוזרים האנגלים האלה עם הארוחות לפעמים... 🧐🤨
פעילות הערב היום הייתה מופע כישרונות..התיישבנו כל תלמידי המרכז באולם הגדול לצפות בכשרונות החבויים אצלינו.. היו בנות שידעו לרקוד ממש מגניב, לשיר, הייתה גם ילדה מאוד גמישה שהרשימה את כולנו מאוד עם התרגילים שלה. 😱😱
ובשלב מסוים, הגיע תורנו גם. עלינו (רוב חברי הקבוצה) לרקוד את המקרנה! השיר המדבק הזה גרם לרוב הקהל (ולמדריכים המקומיים) לעלות איתנו לבמה ולרקוד את המקרנה!
היה מגניבבבב😎🤩🥳😎🤩🥳
לאחר מכן, הספקנו עוד לשבת כקבוצה בדשא ולבלות עוד קצת זמן יחד עד לשעת השינה שלנו שהגענו אליה מאוד עייפים אבל מרוצים.
מחר מצפה לנו יום של שיעורים ופעילויות ואנחנו לא יכולים לחכות!