ברייטון 01.7.2019 שלושה שבועות

היום שני (:

טוב, עברנו את היום השני! שהיה מרגש לא פחות מהראשון! 🤩

פתחנו את הבוקר בארוחת בוקר..🥐🥖🥞🍞🥚☕☕ שהייתה מאוד טעימה לכולנו, היא הייתה חשובה כדי שתהיה לנו מספיק אנרגיה לחלק הבא של הבוקר: שיעורי האנגלית הראשונים! 👨‍🏫👩‍🏫👨‍🏫

👩‍🏫קיבלנו את השיבוצים שלנו בבוקר והתחלקנו לקבוצות.. חלקנו קצת חשש מהשיעורים הראשון אבל עד שהשיעורים של היום נגמרו כבר היינו ממש ממש מרוצים! השיעורים היו ממש כיפיים, המורים נהדרים והצלחנו להתחבר עם ילדים משאר העולם, לומדים איתנו חברים מצרפת, איטליה, ספרד, סין, ברזיל ופורטוגל! איזה מגניב לפגוש את כולם כאן!!

משם המשכנו לארוחת צהריים - והפעם הרגשנו שזה היה הרבה יותר טוב.. ידענו שזה רק עניין של היום הראשון (אם תהיתם, היה עוף היום או קיש וירקות בתנור לצמחונים או נמנעים מבשר..גם עוגת גבינה לקינוח יאמי! 🍗🥗🥘🍰🍰🍰🍰

ארוחת הצהריים נתנה לנו אנרגיה לפעילות של אחר הצהריים.. והיא הייתה חתיכת הפתעה! יצאנו מהמרכז וטיילנו בעיר ברייטון, במרחק הליכה לא רחוק הגענו למה שנקרא ברייטונ'ס ליינס.. רחוב עם מסעדות ממנה יוצאים גם סמסטאות קטנות מלאות חנויות יד שנייה, פריטים מיוחדים, חניות מוזיקה והמון דברים מגניבים.. 😎😍יצא לנו גם לבקר בסטארבקס ואף אחד מאיתנו לא ויתר על התענוג! ☕☕🤩🤩🧁🥤

אחרי הליכה חזרה למרכז ומנוחה קצרה, היינו מוכנים לארוחת ערב, זה היה ערב המבורגרים...🍔🍔
המשכנו לפעילות ערב.. תצוגת אופנה מעשה ידינו.. גילינו יצירתיות שעולה על כל דמיון והפכנו שקיות זבל (נקיות אל תדאגו..) לפריטי לבוש (ברמה גבוה, אם בסדר להתרברב קצת..)👗🧦🧣🧥🧤👕

👘👔👑👑👑 הערב היה ממש מצחיק וכיף! אחר כך גם נשאר לנו קצת זמן חופשי והתחברנו לקבוצה האיטלקית לקצת זמן משותף בדשא של המעונות. 🤸‍♀️🤸‍♂️

סה"כ, אפשר לומר שהיה מוצלח לאללה! מחר מצפה לנו יום מרגש לא פחות.. ביקור נוסף בעיר ובאזור החוף ותצפית 360 על העיר... מתרגשים כבר (: