ברייטון 01.7.2019 שלושה שבועות

היום הראשון

אז אחרי לילה ויום ממש ארוכים, אנחנו שמחים להגיד שאנחנו רגועים, מקולחים ומוכנים לשינה ומנוחה הכרחית במרכז ברייטון המקסים! 😁😁

התחלנו את היום שלנו לפני הרבה מאוד שעות (כבר לא בטוחים כמה..) קצת מתרגשים ולחוצים, מוכנים לחתיכת חוויה שעוד מצפה לנו!

את המסלול של נתב"ג עשינו ממש מהר! היינו ראשונים בכל התורים והגענו ממש במהרה לדיוטי, שם היה לנו מלאא זמן לעשות סיבוב, לטייל ולאכול משהו, כי כל ההתרגשות הזאת גרמה לנו לרצות לנשנש קצת.. 🛍🛍🥙🌭🥪🌯🌮🥙

הטיסה הייתה ממש נעימה והרגישה שעברה במהירות, חלק מאיתנו ממש ישנו את רוב הטיסה (יש לנו תמונות להוכיח!) וחלק קצת פחות. 😴😴😜😝

נחתנו בבוקר בלוטון, לונדון. גם התור הארוך שהיה עבר לנו די מהר. משם התקדמנו במהירות לקראת ההסעה שלנו לברייטון, נכון, זה לקח משהו כמו שעתיים וחצי והיו קצת פקקים, אבל אנגליה ירוקה ומקסימה והייתה לנו נסיעה מצחיקה וקצת רועשת.. 🤩🤩🤗

בהגעה שלנו למרכז קיבל אותנו סטיוארט, מנהל המרכז שהיה נהדר ממש, הגענו בול בזמן לארוחת צהריים.. נכון, חלקנו עוד צריך להתרגל לטעם שהוא לא של הבית..😑 אבל משוכנעים שזה יקרה במהרה! 😅

לאחר הארוחה הגיע הרגע למבדק הרמה, אחריו לורנזו, אחד מהמורים במרכז הציג לנו מצגת כדי להכיר את בית הספר ואחריה סטיוארט לקח אותנו לסיור במרכז המגניב שלנו! 🤸‍♂️🕶💫

אז הגיעה ארוחת הערב.. כמו שאמרנו.. צריך להתרגל. עד שנתרגל, החלטנו לעשות משהו מיוחד לערב הראשון שלנו.. עשינו שיחה של סיכום יום ותיאום לו"ז ביחד ואז הזמנו פיצה... גם ולרי הצטרפה והבנות עשו ערב בנות בחדר! 🤩🤩 גם הבנים עשו ערב מגניב משלהם מלא פיצה וחטיפים 🤩🤩

זה היה יום מלא התרגשות והתרחשויות והאמת עכשיו שהוא עומד להיגמר אנחנו עייפים מאוד! זה הזמן שלנו ללכת לישון, לצבור כוחות למחר..😴 מצפה לנו שיעור אנגלית ראשון 👩‍🏫👨‍🏫וגם פעילויות צהריים וערב! ובכלל.. שאר השבוע נראה מבטיח במיוחד! יש לנו כמה סיורים מגניבים בפתח! 🤩🤗🤗🤩🤗🤩