לונדון ברונל Discovery 21.7.2019

היום הארבעה עשר- אוקספורד ודמעות

בוקר טוב לנו!Smileys

אחרי הגרדואיישן המרגש שהיה אתמול נסענו לחוות את העיר שבה הגרדואיישן זה חלק מהתרבות! העיר שבה יש את אחת האוניברסיטאות המפורסמות ביותר בעולם ומדורגת מספר אחת בעולם לשנת 2018....Smileys

אוקספורד!!!!

לאחר נסיעה שערכה כשעה וחצי, בה רובנו ישנו, הגענו לעיר המהממת הזאת. הבניינים בה בסגנון עתיק, אבני המדרכה קטנות בסגנון של מדרחוב והתחושה באוויר שונה.

תחנה ראשונה ביקרנו בטירה של אוקספורד ששימשה גם כבית סוהר. היה לנו סיור יחד עם המדריכה בקה שהייתה לבושה כאילו יצאה מסרט תקופתי. אפילו ביקרנו בתא ששימש צינוק.

תחנה השנייה הייתה אחד הקולג'ים המפורסמים באוקספורד Christ Church. קולג' מהמם ביופיו ששימש גם כלוקיישן בצילומים של הארי פוטר.

תחנה שלישית הייתה מרכז העיר בה קיבלנו זמן חופשי במדרחוב ובקניון החדש של אוקספורד. חזרנו עם מלא שקיות שמחים ומרוצים.Smileys

לאחר ארוחת ערב התכנסנו כולנו לפעילות סיכום אחרונה, הפעם רק אנחנו, בלי קבוצות נוספות מהעולם. אינטימי. כל אחד סיכם את החוויה שלו.

זה היה כל כך מרגש!Smileys

בכינו, צחקנו, נזכרנו בחוויות, היה מושלם!Smileys

ואז....בשיא המתח..
אחרי שציפינו לזה כל הטיול

וכל יום הצקנו לרוני

הגיעו ההפתעה הגדולה שכל כך חיכינו לה

פיצותתתתתתתתתתתתתתתתתSmileys

אכלנו, שתינו, רקדנו, שוב בכינו, שוב צחקנו! כמה חוויות בטיול אחד! ולחשוב שאלה היו רק שבועיים. ומצד שני הם עברו כל כך מהר!

בסוף כל אחד מאיתנו כתב לרוני ברכה אישית במחברת ורוני נתנה לנו מתנה; תמונה ממוסגרת בתוספת חטיף פינגווין ומדבקה לאוסף המדבקת שעל הליניארד שלנו.