מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

לונדון ברונל Discovery 21.7.2019

היום השביעי- אוקספרוד סטריט ו-M&M

אז אמנם לא קמנו לג'חנון של שבת אבל בהחלט שמחנו לגלות שלכבוד השבת קיבלנו אוכל מגוון יותר. הייתה חביתה מקושקשת, נקניקיה- גם רגילה וגם צמחונית, שעועית ברוטב עגבניות ולביבות תפו"א. כך שהיום התחיל על בטן מלאה. מזג האוויר היה ממש נעים עם טיפות קלות מדי פעם.Smileys

 

משם נסענו כל הקבוצות יחד ללונדון.  היינו אמורים להיכנס למוזיאון הבריטי אבל רוני וקמפוס ארגנו לנו הפתעה, לכבוד זה שהתנהגנו יפה כל השבוע ושהוכחנו שאפשר לסמוך עלינו. התפצלנו משאר הקבוצות וצעדנו לעבר היעד הנכסף, היעד שכל סטודנט ישראלי בסאמרסקול חולם עליו- אוקספורד סטריט.

 

שם בזבזנו כסף כמובן אבל נשבעים שרק על דברים חשובים וכאלה שאין בארץ. לאחר שחרשנו הלוך חזור את הרחוב ולא פספסנו אף חלון ראווה, פנינו לעבר כיכר לסטר. בדרך עברנו את הרחוב ווסט אנד המפורסם שבו נמצאים התיאטראות המפורסמים של לונדון ודרך הצ'יינה טאון. כשהגענו לכיכר אפשר היה כבר להריח את הריח המוכר של ה- M&M. החנות מתפרסת על פני לא פחות משלוש קומות, עם אינספור מוצרים שווים ומרצ'נדייז.Smileys

 

מכיכר לסטר הלכנו לפיקידלי סירקס, שם התמזגנו עם שאר הקבוצות. זכינו גם לצפות במופע רחוב של אמן לימבו מטורף. חלקנו אפילו ניסינו את אתגר הלימבו. כמובן שהכל מתועד.

 

עייפים ומלאי שקיות עזבנו את לונדון לכיוון ברונל.Smileys

 

כשהגענו למרכז הלכנו לאכול ארוחת ערב ומשם לחדר הכביסה- הגיע היום. כל אחד שם את שק הכביסה שלו, הפעלנו את המכונה ואת המייבש ובינתיים הלכנו לפעילות ערב שכללה לבחור בין שני סרטי אנימציה. מזל שזאת הייתה הפעילות כי כבר היינו ממש עייפים מהיום הזה.

 

לילה טובSmileys

  

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה